Gå til innhold

Bmw M3??

Ranger emnet


HemiCuda

Anbefalte innlegg

eieren å tror at ingen vet hvordan en m3 ser ut...

post-802-13804851216926_thumb.jpg

Måtte til retten for å få igjen penger på bilkjøp etter å ha blitt svindlet av Leif Gjestrum Larsen AS i larvik ( SAAB Larvik).

HOLD DERE UNNA DET STEDET!

x Bmw 318i cab 91mod

x Saab 9000 sc ( største dritt bil i verden)

x Saab 900i 90 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by HemiCuda

jeg kjørte fra Moss til Haugesund i slutten av påskeferien (over fjellet) og havna bak en svensk registrert BMW 3 serie med et M3 emblem bakpå...

det jeg ble usikker på er om det faktisk var en M3, jeg holdt følge med M3'en med 240'n min (B21 107hk toppfart 160km\t) en kan si det slik at den forsvant på slettene :D men i svingene gikk det treigt.... men en M3 skulle nå lett kjørt ifra meg??? jeg klarer ikke og flise en gammel BMW 320 engang...

er det folk som klistrer M3 emblemer på vanlige 3 serier??

den jeg holdt følge med var vel rundt 1999 -2001 modell

 

Det går/gikk en BMW E36 med M3 merke, og en del andre effekter i Oslo før, men i tillegg hadde den 16v merke på C stolpene.. Fort avslørt at det er en 4er da ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en kompis av meg og jeg så en grønn e36 stv i elverum som det sto 3.2 bak på.tenkte vi skulle erte han litt og la oss opp på siden for å se om det var noe futt i den.tenkte den var emblemtrimmet...

det var ei jente som kjørte bmw,n men hun ble lei av å ha oss på siden og girte ned for å kjøre fra oss.vi kjørte en 220+hk audi s2 men etter ikke mange sekundene hadde hun dratt oss + 5 andre biler som lå i køen.....den gikk f"#¤n meg bra..bilen så ut som en 316 stv så vi ble meget overrasket..også kvinnelig sjåfør da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by HemiCuda

jeg kjørte fra Moss til Haugesund i slutten av påskeferien (over fjellet) og havna bak en svensk registrert BMW 3 serie med et M3 emblem bakpå...

det jeg ble usikker på er om det faktisk var en M3, jeg holdt følge med M3'en med 240'n min (B21 107hk toppfart 160km\t) en kan si det slik at den forsvant på slettene :D men i svingene gikk det treigt.... men en M3 skulle nå lett kjørt ifra meg??? jeg klarer ikke og flise en gammel BMW 320 engang...

er det folk som klistrer M3 emblemer på vanlige 3 serier??

den jeg holdt følge med var vel rundt 1999 -2001 modell

 

Det kjører en svart, svensk registrert M3 i Haugesund, kan jo være denne?!? Helt org M3 coupe, uten vinge, styling, store felger eller noe annet dilldall... Og selv om du holdt følge behøver ikke det nødvendigvis bety at den ikke hadde mye mer å gi, kan jo være at de bare hadde litt morro med deg;)

99 Passat 1.8T Bilde

84 Golf GLI cab bilde

Tidligere biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Baldrick

 

Det kjører en svart, svensk registrert M3 i Haugesund, kan jo være denne?!? Helt org M3 coupe, uten vinge, styling, store felger eller noe annet dilldall... Og selv om du holdt følge behøver ikke det nødvendigvis bety at den ikke hadde mye mer å gi, kan jo være at de bare hadde litt morro med deg;)

 

er ikke umulig at den lekte med meg :D

men den var blå... ikke svart....

var skikkelig brei bak... litt høyt bagasje lokk også...

-1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil)

-1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, jeg kjørte også omkapp med en blå svensk M3 Coupè i sommer (i fjor) på E-18 i Skienstraktene. Jeg kjørte caben min med 174 hk automat og kjørte fra ham:D

 

Riktignok skyldes det nok ikke at bilen hans gikk dårlig for det var definitivt en M3 og jeg fikk gris så det sang etter opp 2-felten fra påkjøringen ved Skien mot den gamle bommen, men han kjørte kylling i svingene og var elendig til å kjøre forbi, så etter et par-tre sperrefelt, påkjøringsfelt og diverse forbikjøringer var han langt bak.

 

Han hadde effektanlegg (mye lyd) og noe jeg vil tippe var 10"eller 11" bakfelger med bred kant og 3 karer i midten av tyveårene med skikkelig brede glis inni ;)

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Loppa

Hmm, jeg kjørte også omkapp med en blå svensk M3 Coupè i sommer (i fjor) på E-18 i Skienstraktene. Jeg kjørte caben min med 174 hk automat og kjørte fra ham:D

 

Riktignok skyldes det nok ikke at bilen hans gikk dårlig for det var definitivt en M3 og jeg fikk gris så det sang etter opp 2-felten fra påkjøringen ved Skien mot den gamle bommen, men han kjørte kylling i svingene og var elendig til å kjøre forbi, så etter et par-tre sperrefelt, påkjøringsfelt og diverse forbikjøringer var han langt bak.

 

Han hadde effektanlegg (mye lyd) og noe jeg vil tippe var 10"eller 11" bakfelger med bred kant og 3 karer i midten av tyveårene med skikkelig brede glis inni ;)

 

kanskje det er samme bilen?... og sjofør... for han kunne ikke ta svingene...

-1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil)

-1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kansje ikke den mest saklige diskusjonen på forumet.. Jeg kjørte faktisk fra en Ferrari i fjord med 1200 bobla mi ut fra ett lyskryss.. Bilen min har 34 vasse hester.. Tror dere at det kunne ha vært en mopedkitcar?? Eller var det en emblem styla lada?? Eller var det fordi vedkommende ga faen i en sur boble..??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by 1302

Kansje ikke den mest saklige diskusjonen på forumet.. Jeg kjørte faktisk fra en Ferrari i fjord med 1200 bobla mi ut fra ett lyskryss.. Bilen min har 34 vasse hester.. Tror dere at det kunne ha vært en mopedkitcar?? Eller var det en emblem styla lada?? Eller var det fordi vedkommende ga faen i en sur boble..??

 

hvis du ikke liker threaden... ikke svar...

så enkelt er det

-1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil)

-1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår