Urgolf Skrevet April 24, 2003 Rapporter Share Skrevet April 24, 2003 Kjøpte meg delebil i går(14000), så jeg tenkte at jeg kunne dele bildene med dere! Det meste på bilen er tilsalgs, utenom g60 breddere,motor/girkasse, baksete,90fang`er bak... Dempere (80mm) og felger selges MEGET billig!! Bilder... Siter -86`VW Jetta G60 Turbo Megasquirt x85`Audi Urquattro 10vt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urgolf Skrevet April 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2003 et til... Siter -86`VW Jetta G60 Turbo Megasquirt x85`Audi Urquattro 10vt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urgolf Skrevet April 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2003 .. Siter -86`VW Jetta G60 Turbo Megasquirt x85`Audi Urquattro 10vt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urgolf Skrevet April 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2003 . Siter -86`VW Jetta G60 Turbo Megasquirt x85`Audi Urquattro 10vt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urgolf Skrevet April 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2003 dragcar Siter -86`VW Jetta G60 Turbo Megasquirt x85`Audi Urquattro 10vt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorollaGT Skrevet April 24, 2003 Rapporter Share Skrevet April 24, 2003 Hvorfor er dette en delebil? Så jo grei ut den..... Siter VW Golf '90 Toyota Corolla GT '86 (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet April 24, 2003 Rapporter Share Skrevet April 24, 2003 ser litt shabby ut + at det ser ut som det er en del rust som kommer fram. hva skal du ha for 90 fanger forran? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odde Skrevet April 24, 2003 Rapporter Share Skrevet April 24, 2003 så ut som et greit kupp det der.:D :D :cool: Siter Odde. -2000 Lexus IS 200 sport -90 VW Golf GTI G60 *01 Skoda Octavia stv.(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorollaGT Skrevet April 24, 2003 Rapporter Share Skrevet April 24, 2003 Eneste rusten jeg kan se er på bakluka...... Mulig jeg tar feil..? Siter VW Golf '90 Toyota Corolla GT '86 (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urgolf Skrevet April 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2003 Har fått MANGE PM ang. felger, 90`fanger, senkesett, bakluke osv... Skal ta mer nøyaktige bilder av de forskjellige delene når jeg kommer hjem fra jobb i kveld (9tiden) PS! Bare skriv inn hva dere vil jeg skal ta bedre bilde av når jeg kommer hjem!! Det føles litt feil å drepe denne bilen ja...:mad: Kristian Siter -86`VW Jetta G60 Turbo Megasquirt x85`Audi Urquattro 10vt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urgolf Skrevet April 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2003 Felgene er av merke "Borbet" Og speedometeret skal jeg ha selv... Jeg bor i Bergen (v/sotrabroen) for de som lurte på det!! Kristian Siter -86`VW Jetta G60 Turbo Megasquirt x85`Audi Urquattro 10vt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet April 24, 2003 Rapporter Share Skrevet April 24, 2003 Originally posted by Urgolf Har fått MANGE PM ang. felger, 90`fanger, senkesett, bakluke osv... Skal ta mer nøyaktige bilder av de forskjellige delene når jeg kommer hjem fra jobb i kveld (9tiden) PS! Bare skriv inn hva dere vil jeg skal ta bedre bilde av når jeg kommer hjem!! Det føles litt feil å drepe denne bilen ja...:mad: Kristian ikke rart du får mye svar når du har tenkt å hugge en slik en :) kanskje jeg kunne tenkt å henta karosseriet når du er ferdig å ribbe.. om det ikke er for rustent.. jeg trenger meg nemlig et! i tillegg har jeg lyst på grillen! Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorollaGT Skrevet April 24, 2003 Rapporter Share Skrevet April 24, 2003 Begynner å bli greit "kakse" stemning i Bergen for tiden skjønner jeg. Hugge en sånn bil a gitt....huff a meg...:D Siter VW Golf '90 Toyota Corolla GT '86 (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cax Skrevet April 24, 2003 Rapporter Share Skrevet April 24, 2003 Originally posted by Urgolf Felgene er av merke "Borbet" Borbet C, for å være helt nøyaktig (sies med en viss, men ikke total sikkerhet). De kan ta seg bra ut, men ser litt små ut på den bilen... Siter The problem with me, they tell me, is that I use people, and love things Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urgolf Skrevet April 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2003 Felgene, som det ble sagt var av type "Borbet"C... Siter -86`VW Jetta G60 Turbo Megasquirt x85`Audi Urquattro 10vt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg