VCE Skrevet November 21, 2005 Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 er det mulig å få godkjent :chevy 350 i en volvo 740?? jeg så på pdf-fila på http://www.volvocars.no/_Tier2/PreOwned/SpecialOffers.htm men det var ikke nevnt noe om det... har noen gjort dette? og er det mulig å få kopier av papirer, eller kontaktperson hos volvo som kan med dette? Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet November 21, 2005 Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 NEI NEI NEI! banning i Kirka er ikke brA!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet November 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 gi meg en annen løsning på å få 250-300 hk og 400+ nm dreiemoment? ekte hk, ikke no forlading-tull! Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
inzane_racing Skrevet November 21, 2005 Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 går en 740 med v8er i bergen.. polly motorsport som har bygget den.. Siter 1990 4x4 sierra cosworth 1993 MKIV supra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet November 21, 2005 Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 gi meg en annen løsning på å få 250-300 hk og 400+ nm dreiemoment? ekte hk, ikke no forlading-tull! du vil ikke ha turbo? Hvorfor i alle dager ikke!? hva er vel negativt med det!?!?? men om du legger litt mer peng i det får du jo såpass utav en sugmotor, men blir somsagt dyrere.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet November 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 jeg er lærling, så billige løsninger er et must! jeg har en selvbygd 350 ståendes, så da var billig løsning innen rekkevidde! liker bare ikke turboladede biler, har hatt en for mange gårlige erfaringer med turbo... :(også er det morro å slippe å gire ned for å akselerere fra 80 og oppover) Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet November 21, 2005 Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 Skal gå an å få godkjent det sålenge du ikke overskrider tillatt foraksellast og effekt. I distrikte jeg bor går det to 760 og en 240 med V8. Å du må nok ha bremsepapirer på at motoren ikke yter over 238hk og 310Nm. Drømmer litt om V8 i 960ien jeg, da en 4.4l BMW eller Yamahamotoren som står i XC90. Men det heller mer mot T6 maskin nå, men det får tiden vise. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SATYR Skrevet November 21, 2005 Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 Et lite tips: for å få motoren litt lenger bak og dermed litt bedre vektfordeling kan du banke inn fremste delen av girtunnellen. Eller evt sveise ny og større selvsagt. 350 kassa blir nemelig for stor og sikkert 700 også. Hvordan det blir med manuell kasse vet jeg ikke. Har selv v8 (i 240) og det er gøy! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet November 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 ikkeno problem å justere forgasser og sette inn motstand i eksos-anlegget! :) Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sportsvagnen Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 jeg er lærling, så billige løsninger er et must! jeg har en selvbygd 350 ståendes, så da var billig løsning innen rekkevidde! liker bare ikke turboladede biler, har hatt en for mange gårlige erfaringer med turbo... :(også er det morro å slippe å gire ned for å akselerere fra 80 og oppover) Bare for å ha sagt det så er det ganske godt moment i en 2,3L turbo, for ikke å snakke om hva som skjer med langslagveiv og du får 2,5..så nedgiring blir en valgsak;) Siter Fast, faster, to fast, DEAD! *Volvo 240GL++ 1989* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet November 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Dette blir vel inntil videre lagt på is, siden jeg antageligvis henter hjem en to-førr istedet for... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 går en 740 med v8er i bergen.. polly motorsport som har bygget den.. 760en har fått kompressor på nå. Så det kan bli villt=) Siter 30.03.87 www.essokickers.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.