Celica rules! Skrevet Desember 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 Her var det stille!! har det skjedd no mer ell?? :crazysant yodude Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Desember 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 ting skjer stadig vekk her vettu..;) bygd ferdig anlegget.. så i morgen skal motor ut for å vaskes å ta en liten kjapp overhaling:D hehe.. men kommer m bilder når jeg gidder.. er ikke så mange som er intrisert i prosjekttråden min at det gjør noe men.. blah Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 er ikke så mange som er intrisert i prosjekttråden min at det gjør noe men.. blah Grunnen er enkel; Mangel på bilder!! :D Sleng opp noen bilder av anlegget da? Jeg er interessert i å se løsningene dine ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 Absolutt....... bilder, og kontinuerlig oppdatering er alltid en suksess!!! Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Desember 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 hehe.. skal se om jeg får tatt noen i natt..;) driver å prøver ut internetten på mobilen jeg låner nå. fungerer greit da:D men er på jobb.. faen ta snøø:P hehe.. Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Desember 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 planen er ombestemt på bilen.. kommer til å kjøre med småefangere i sommer(kansje så lenge jeg har bilen) men 80 senk å småe felger kommer nok.. noen som har en gti leppe til salgs? til små fangere? så send meg en pm! Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Desember 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 sånn! da kommer det bilder..;) sånn står bilen nå.. skal ut med motor i morgen for at j trenger en liten vask å overhaling! her er dynamo lakert anlegget... skal trekke d opp å få festa d orntlig så blir nok dette her bra kommer flere bilder i morgen..;) da motor er ute å litt sånn.. Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Desember 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 her var d jo mye liv... :deng Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 Hva skal man si? hehe Ser bra ut, for oss med bilder, så kommer kommentarene flyvende! happyhappy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Desember 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 komentere bilder, å jeg burde gjøre å tips å sånn.. :pimp Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Desember 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 fader.. nå ringte jeg på en golf gti 16v delebil.. til 3000.. så klart var den solgt! men vi får vente å se til det kommer over noe annet..:) Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Desember 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2005 Er det bare meg, eller har du en rotete fremgangsmåte? Virker som du jobber ganske uten planer. Først skal motor ut, så lakker du dynamoen, og så har du gjort anlegget 50% ferdig. Har du kontroll her? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Desember 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2005 jepp.. gjør tingene ganske rotete.. anlegget er jo ferdig, men det mangler trekk.. å jeg har ikke råd til å gjøre så mye med bilen enda så da får jeg gjøre det jeg har råd til så lenge... Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Desember 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 bilen hugges/ eller selges som delebil.. da jeg fant ett enormt rusthull.. send meg en pm om du trenger deler.. Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krazy3en Skrevet Desember 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 Er det så voldsomt at du vil gi opp prosjektet? Siter Rallye G60 Soon to be 16vT Rallye --> .:R32. Prosjekt. Golf 2 VR6. Prosjekt. Alt går an. Det umulige tar bare litt lenger tid. Mannens oppgave her i livet er å fylle kvinnens tomrom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg