Bilmann Skrevet November 19, 2005 Rapporter Share Skrevet November 19, 2005 Hvis det er deg det gjelder, så skjønner jeg ikke hvorfor du låner bort bilen til noen uten lappen. Uansett hvem det gjelder er det vel like lurt som å kjøre i blinde(i en tunnel f.eks.) violin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssagat Skrevet November 19, 2005 Rapporter Share Skrevet November 19, 2005 ikke smart dette....du kan jo alltids prøve deg med å påstå at bilen ble stjolet /tjuvlånt.. Men hvem i svarte er det egentlig som er så korka å låner bort bilen sin til slikt pakk???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 19, 2005 Rapporter Share Skrevet November 19, 2005 Jeg skjønte ikke hvordan de skulle ta lappen DIN pga du lånte vekk til en uten lappen? Bot hadde jeg skjønt, men. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet November 19, 2005 Rapporter Share Skrevet November 19, 2005 du måtte sagt han har tatt bilen,ikke lov å låne til en uten lappen, derfor må den ha blitt stjelt,!!!da hadde du ikke fått noe!!!! ikke så smart heller det der!!!!!mengjort er gjort, Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet November 19, 2005 Rapporter Share Skrevet November 19, 2005 Å låne bort bil til en som ikke har lappen... violin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mfafa Skrevet November 19, 2005 Rapporter Share Skrevet November 19, 2005 Så lenge du var klar over at han ikke hadde lappen og lånte bort bilen din allikevel, ja da mister DU lappen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet November 19, 2005 Rapporter Share Skrevet November 19, 2005 Tja. Bare si han spurte deg om å låne en cd eller noe, og fikk nøklene til bilen. Synes folk legger for mye vekt på at han har lånt bort bilen. Personen som lånte bilen kan ha løyet så det rant etter. Hvis en venn av meg låner bilen min, og den blir stoppet med en kar bak rattet uten lappen, så so what? Man er ansvarlig for teknisk stand på kjøretøyet, men så lenge man ikke sitter på, har man vel ikke ansvaret for at personen bak rattet egentlig kan kjøre bil? En hypotetisk situasjon: En kar eier mange biler, og driver et bilfirma eksempelvis. Hva om en av de ansatte får låne en bil, og den personen igjen lar kona si uten lappen kjøre. Skal eieren av bilen da få pryl? Høres veldig lite sansynlig ut! Isåfall ekstreeemt tynt grunnlag. Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Islanwind Skrevet November 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2005 Kem har sagt dette gjelder meg? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lotus409 Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 det var jo du som var på tokt sjøl. din klovn knock Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs4quattro Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 Jeg har et standardsvar til alle som spør om å låne bilen min, "nei". Samme her. Jeg sier at jeg ikke slipper løs amatører på bilen min,og\eller at jeg ikke vil ha ansvar for at de kjører seg ihjel med bilen min. Siter Four Rings To Rule Them All Audi RS2 1995 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
peugeot206sw-xs Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 det var jo du som var på tokt sjøl. din klovn knock Jævla godt poeng Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Islanwind Skrevet November 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 I søvne då eller? :wonder det var jo du som var på tokt sjøl. din klovn knock Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vectra A&B Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 I søvne då eller? :wonder hehehe - Du har jo for vane å sove i rundkjøringene da;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Islanwind Skrevet November 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 :drive2 hehehe - Du har jo for vane å sove i rundkjøringene da;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ok`n Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 hehehe:D Siter -Nissan Skyline R32 GTR -Nissan Silvia S14 -Nissan 180sx -Nissan Primera P10 SR20Di/De T -Nissan Laurel C33 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg