Gt-4-Ever Skrevet Mars 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2006 Høytalere som passe inn i Toyota 2003?Hva kan brukes der? Mener det er 6,5" både fremme og bak. Kjøp focal komp sett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fiesta_xr2i Skrevet Mars 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 hva må til for å få mye db å samtidig fin lyd i en fiesta MK3 ?? helst til under 15 laken ............. Siter 2001 mondeo Tddi stv 87/91 sierra cosworth 4x4 x 92 fiesta xr2i 1,8 16v x 88 sierra sedan x 90 sierra combi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bsm Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 :peace: :peace: Hei på alle sammen!:) Har en Opel VectraB sedan som jeg skal bygge popanlegg i. Har 2x10" Audiobahn, ALUM10N, som jeg skal ha oppi ræva på bilen. Eneste jeg vet, er at det skal være lukket kasse på disse elementene. Er vel ikke noen av dere som har mål på kasse vel??? Mål på kasse til Vectra B sedan generelt også, ikke bare til 10" ere. NB! Ønsker meg en så liten kasse som mulig. :peace: Siter It`s not the fart that kills, it`s the smell... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilfrelstgrl Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 Jeg har en '85 Scorpio som jeg skulle så gjerne ha plassert et anlegg i! Skulle ønske jeg hadde peiling, men det er dessverre ikke tilfellet akkurat nå... Hehe. Så hvis det er noen i Vestfold som har litt lyst til det så hadde det vært supert:D Siter '85 Ford Scorpio 2.0l : Ja, så godt som hel '89 Audi 90 2.3l : H.I.F Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.K Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Har en 2003 Opel Astra stasjonsvogn, og lyster på å bytte ut de originale elementene i dørene foran, de i bakdørene bryr jeg meg ikke om å bruke, så de bare kobler jeg ifra. Hovedenhet er Pioneer DEH-P8600MP og vurderer å bruke komponentsett fra Hertz. Trenger jeg å modde noe som helst for å få 6.5" til å passe? Vet at Pioneer leverer 6.5" adaptere til Astra G, vil det si at det er plug and play? Håper på svar. Mvh Raptus Siter Her er'e noe muffens.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 Tenkte jeg skulle informere dere om at det er litt dødfødt å poste i denne posten. Lag heller en egen. Ingen gidder å sjekke denne lenger... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xneon88 Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 hr en bmw325 i e36 91 mod. lurte på hva som kunne passe i denne bilen. send pm. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laks1 Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Har en VW Golf 2 1986 mod jeg ville hatt litt bedre lyd i. Det jeg trenger hjelp til er å velge en/to subber. Har et krav, det skal dunke så til de grader. hehe. Har dere noen tips? Fint om dere kunne slengt med en link til subben/subbene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Katarn Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Noen som veit hva dimensjona på framdøra på 96' Renault Laguna er? 4"? Siter SAAB! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cherry Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 kor dna sub bude jeg ha i en nissan cherry 1986 mod kor mange å kor dan høtaler skal jeg ha fame :ratatatat Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carwasher Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 hmm har lest litt for gjennom her. fant lite til mercedes 190 gitt :P vet den er veldig tett.... men noen tips til å få litt bass inn i bilen ? :) litt kjedelig å spille for marmusa i bagasjerommet istedenfor inni bilen :P alle tips tas imot med stor takk :) Siter mercedes 190 2.0 L <3 cars whit stars are like women from mars. and we like women don`t we ? :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flabben Skrevet Mai 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 Har volvo 40 96 modell. Hva passer inn i hullene rundt om i bilen? Hvilke monteringsplasser finnes egentlig i bilen min? på dashbordet, i dørene og i stolpene bak? Er det alt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tOFFY Skrevet Mai 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 hmm har lest litt for gjennom her. fant lite til mercedes 190 gitt :Pvet den er veldig tett.... men noen tips til å få litt bass inn i bilen ? :) litt kjedelig å spille for marmusa i bagasjerommet istedenfor inni bilen :P alle tips tas imot med stor takk :) Dette gjorde jeg i min MB 230E. Siter T.... http://privat.bluezone.no/steinsland/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Mai 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 stemmer det at det er 5,25" som sitter i dørene på Golf mk2 91mod ? isåfall, hvilket fronsett anbefales? Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zews^^ Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 stemmer det at det er 5,25" som sitter i dørene på Golf mk2 91mod ? isåfall, hvilket fronsett anbefales? Jepp! Ring en forhandler og fortell hvor mye penger du vil bruke så kommer han med et bra forslag til deg :) Siter #1985 Opel Rekord 2.2i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg