Nsr160 Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 Som tråden sier. Her er min første WIP Fikk Photoshop CS2 fra jobben idag. Ikke så mye som er gjort. (under opplærling) Grill, bakdekk, tonet rutene, cleen dører, side skjørt Edit: 18/11/05 Siden folk vil jeg skal senke, tok jeg heller og hevet :hammer Fikset litt på rutene. Felgene ble små nå ja :D Der var felgene på plass og Edit 19/11/05 Står litt fast, synes den er fin nå. Noen forslag? Men jeg har et problem, programet reagerer ikke på tastaturet. Copy/paste og slikt. (hurtig taster) Noen som vet? Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 Alt for mørke ruter,ellers bra :) Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 Ganske tøft, fin smoothing! :) Kanskje senke bilen litt? ;) Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 Ganske tøft, fin smoothing! :) Kanskje senke bilen litt? ;) senke en audi allroad? eeehh? Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sons of haukeli Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 Ganske tøft, fin smoothing! :) Kanskje senke bilen litt? ;) Greit at du liker å skrive inlegg. Men vi senker vell ikke slike biler gjør vi vell? :thumb Siter Biler: Nissan primera 97` Med styling Nissan laurel 89` 2,8l diesel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 Greit at du liker å skrive inlegg. Men vi senker vell ikke slike biler gjør vi vell? :thumb Jepp det gjør vi :D jaja det var hans eget synspunkt ikke sant? Grattis med Photoshop. Håper du kommer til å fortsette og bruke dette programmet :) Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 Greit at du liker å skrive inlegg. Men vi senker vell ikke slike biler gjør vi vell? :thumb Greit at du ønsker å spamme :) Men jeg syns faktisk at en modd skal senkes, det er en personlig mening. Har jeg lov til å uttrykke personlige meninger? :) Trådstarter: så problemet ditt nå faktisk :op Er du sikker på at du har valgt rett layer? :) Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Musti Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 Mangler senking !! Smoothing og dekken ble bra, men rutene ser fake ut. Grillen ble bra. Siter Porsche er best !!!!!!! Beste Porsche: Carrera GT !!!! Gran Turismo 4 Game Status: 100 % !!, 279 biler, ca 3,190,000 Cr. ca 36,600 A-spec pts. http://www.mustiracing.tk, http://www.freewebs.com/mustiracing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sons of haukeli Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 Greit at du ønsker å spamme :) Men jeg syns faktisk at en modd skal senkes, det er en personlig mening. Har jeg lov til å uttrykke personlige meninger? :)Trådstarter: så problemet ditt nå faktisk :op Er du sikker på at du har valgt rett layer? :) Norge er et fritt land cheers Siter Biler: Nissan primera 97` Med styling Nissan laurel 89` 2,8l diesel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet November 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 Trådstarter: så problemet ditt nå faktisk :op Er du sikker på at du har valgt rett layer? :) Hehe nei har brukt eldre versjoner før. (Sånn fra "krigen" versjoner.) Men jeg finner nok ut av det. Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dorf Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 Som tråden sier. Her er min første WIP Fikk Photoshop CS2 fra jobben idag. Ikke så mye som er gjort. (under opplærling) Grill, bakdekk, tonet rutene, cleen dører, side skjørt Var bra mod! men som noen andre sa, litt for mørke ruter! Har tilfeldig vis modda den samme bilen, Her. ser nå at den er "bedre" uten senking, er feil bil og senke. Siter 88 Ford sierra Cosworth (sommerbil) 99 Audi S4 (konebil) 95 Ford Scorpio Diesel (Brukstralle) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet November 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 Finere og heve :rolleyes: Men det er meg da Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JgrMeistR Skrevet November 21, 2005 Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 Blei sjef nå det blei heva! Er jo ikkje vits å senke ein Audi Allroad, den er jo fra før av nesten bare ein A6 med ekstra plastik. :D Siter [X] 1989 Mazda 626 2.0I 16v DOHC Coupe (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg