KennethB Skrevet August 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 Takk for det! De sitter montert i gulvet bak førersetet... Kassa skal lakkeres koksgrå og få litt blått lys osv... Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
190e Skrevet August 21, 2006 Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 helt psyko bra dette kennetb men hvor i bilen er strømforsyningen til spilleren og sikringene? Hehe.. ser du ikke det da mann..:hello: ser ut som de sitter i gulvet rett bak framsetene hvis jeg ikke tar helt feil ut i fra bildet.. Tøft og ikke mist enkelt å komme til..:thumb Sier bare :respect Helt mega det der..:???: Osb.. rakk ikke å legge inn svar før Mr selv gjorde det.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet August 21, 2006 Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 Dette ser absoluttt bra ut :thumb oslo tur til helga? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet August 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 ja, tenkte meg en tur innover... :) Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet August 21, 2006 Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 Rett og slett nydelig, kan ikke forklares på annen måte! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 De sikringsholderne er vel noe av det mest sexy jeg har sett.....NOT:puke: Jeg skal se om ikke jeg har noe i krom eller platinafinish på jobben, for den der kan du bare ikke ha i bilen!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet August 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 Gjør det du, og ring meg i morgen! De ladehanskene var som tidligere nevnt helt topp,Pål! Kommer bilder a disse over helga! :) Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 Var det noe sånt du hadde sett for deg Kenneth? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VR6power Skrevet August 25, 2006 Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 KONGE, rett og slett sykt sykt bra. råaste stereobygget eg har sett ... men på dashbordet, brukte du ikkje glassfiberduk der i det heile tatt? berre polyester over fleecen og litt plast der du ville forme anneleides?? berre lurte på om det e sterkt nok uten fiberduk lissom.... iallefall, kanooonbra arbeid, all lykke frammover på konkurransa og alt.. Siter orginal utvendig bortsett fra 8x17" TSW Kyalami,lakkerte plast detaljer.Chippa 2.8 motor,senk(50mm) og klare lykter rundtom inkl. hella grøft/blink-lys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Andre Skrevet August 27, 2006 Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 fikk nå endelig sett bilen din live kennetb :respect Siter Mitt Opel Astra prosjekt Listen to your music, not your speakers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet August 27, 2006 Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 Sykt bra arbeid ja Kenneth :) Fikk sett bilen din i dag jeg også og sett alle detaljene... meget imponerende :) Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet August 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 Var det noe sånt du hadde sett for deg Kenneth? Ser faktisk utrolig bra ut som alltid, Torgeir! :) Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet August 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 KONGE, rett og slett sykt sykt bra. råaste stereobygget eg har sett ... men på dashbordet, brukte du ikkje glassfiberduk der i det heile tatt? berre polyester over fleecen og litt plast der du ville forme anneleides?? berre lurte på om det e sterkt nok uten fiberduk lissom.... iallefall, kanooonbra arbeid, all lykke frammover på konkurransa og alt.. Takk for det! Joda, jeg har lagt på et par lag på baksida! :) Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet August 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 Og ellers, en stor takk til dere andre som kommer med skryt og ros! :) Var moro å hilse på dere igår... :) Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossie power Skrevet August 27, 2006 Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 du er en værsting kenneth....:respect Siter Cosworth,the search for power. prosjekt electric orange :http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=125413 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg