KennethB Skrevet Desember 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Nope! DbDrag er i mine øyne kun for tonedøve folk med ti tommeltotter... Er installasjonskvalitet og LYDKVALITET som gjelder her! Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-=VoLvO=-740=Tic=- Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 okei.greit me fin lyd og :) hehe.liker trance så d er bass som teller ;) men men Siter Volvo 740 87mod Autronic++ 2.5 16v Overbôôst Volvo V70 AWD R 99mod vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet Desember 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Er jo litt mer enn bass i trance også... Har tydligvis ikke hørt på en bil med skikkelig frontsett enda du... :) Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TIversen Skrevet Desember 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 Hadde svart grill før,men det så ikke bra ut i det hele tatt! :) Takk for hyggelige kommentarer! :) Ombygging av dash er ikke billig.. :) Kan tenke meg at svart dritt ikke er det beste. Siden det ville sett litt rart ut på en slik sølvfarge. Siter - Volvo 740 TIC, 87 mod. - Volvo 740 TIC, 89 mod. Kun gått 117.000km. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet Desember 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 Fornuftige forslag mottas med takk! :) Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Desember 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 Antracit grå grill og lister. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet Desember 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 Her ser dere hvor "nydelig" det var med svart grill... Fant igjen noen flere gamle bilder også... Her er et nærbilde av den gamle bakfangeren... Det gamle stereoanlegget... Dekoren som var på passasjer-sida... (Det stod Rockford Fosgate på andre sia...) Og bilen slik den så ut etter lakkering i vår, rett fra lakkereren... Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIG1 Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 Likte den svarte grillen jeg:) hvorfor fjernet du øyelokka ?:( Er den gamle bakfangeren til salgs? Siter Skoda Enyaq iv80x -2022 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 med øyelokk og den originale grillen lakkert i bilens farge! :D Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet Desember 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 Syntes det var litt oppbrukt på en måte.. "Alle" som styler setter jo på øyelokk... Den gamle bakfangeren ble til den nye, så dessverre... :) Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlePe Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 WOW !!! Blir helt stum jeg... Fikk noen ideer til min egen 740 som jeg skal gjøre litt med. Men blir aldri i NÆRHETEN av din bil !!! Siter Drive it like you`ve stolen it!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TIversen Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 Syntes det var litt oppbrukt på en måte.. "Alle" som styler setter jo på øyelokk... Den gamle bakfangeren ble til den nye, så dessverre... :) Hvordan blir det med lakkert turbogrill i sånn volvo r felg grå farge, eller mørkere og dypere sølvfarge med nytt volvo emblem fra nyere v70 og lignende? Helt svart synes ikke jeg passet bilen i det hele tatt. Men helt ærlig så liker jeg også at det står volvo i grillen da. Viser liksom at man kjører skikkelig bil :) Siter - Volvo 740 TIC, 87 mod. - Volvo 740 TIC, 89 mod. Kun gått 117.000km. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet Desember 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 Sant det TI, vi får se hva som skjer... Har fått noen bulker og skavanker den grillen, så noe må gjøres uansett! :) Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Desember 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 den svarte grillen er over ut, MYE penere med grillen i sølv...! :) Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet Desember 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 Svart blir det ikke mer nei...! :) Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg