KennethB Skrevet Juni 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Har hjulpet Fido med å snekre demo-rack til den nye butikken til Tynset Bil & Mc de siste dagene, men har fått gjort litt på Volvo'n også.. :) Har sveiset ferdig motorstyringa til fjernkontrollen, og trekt underdelen til midtkonsollen... Toppen skal trekkes i grå alcantara... :thumb Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Snadder Kenneth :) Gleder meg til å gjøre noe lignende når bilen min kommer seg på veien om et par uker ;) Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tellex Skrevet Juni 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 Skulle ønske jeg hadde 1/4 del av arbeidslysta di, 1/4 av tålmodigheta, 1/4 av ferdighetene og 1/4 et eller annet anna som kreves for å få til no slikt !!:iconsm Siter ( ) 98 BMW 320i Touring (under construction) (x) 98 Volvo V70 2.0 Lt R Familieracer (x) 94 Audi S4 Sedan 2.2tq (x) 92 Audi 80 2.3 E Cab (x) 94 Civic Vti EG9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Juni 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 Høres ut som om du må en tur på 1/4-festivalen :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IkLoma Skrevet Juni 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 Skulle ønske jeg hadde 1/4 del av arbeidslysta di, 1/4 av tålmodigheta, 1/4 av ferdighetene og 1/4 et eller annet anna som kreves for å få til no slikt !!:iconsm hadde klart meg med halvparten av det igjen jeg.. hadde fortsatt vært stort fremskritt for meg :) bilen blir kjempebra.. gleder meg til ting begynner å bli ferdig, ikke så lenge igjen nå... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomasekeli Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 Høres ut som om du må en tur på 1/4-festivalen :D Hehehe :D :D Vel - uansett; Bilen blir bare fetere og fetere, det er i alle fall sikkert! ;) Siter Her skulle det vært en link til min prosjekttråd. Men jeg har ikke hatt tid til å lage en prosjekttråd. Men det er tanken som teller, er det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet Juli 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 Ikveld har det skjedd ting! :) Dash'n har fått ên farge! Siste finpuss... Her er limet på plass... Larsen har litt vinyl å passe på her gitt... :D Endelig, etter noen svette timer... Prøvemontering i bilen... :) Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tellex Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 Nais...Fy flate je gleder meg til 15, spennende å se ferdig resultatet !! Siter ( ) 98 BMW 320i Touring (under construction) (x) 98 Volvo V70 2.0 Lt R Familieracer (x) 94 Audi S4 Sedan 2.2tq (x) 92 Audi 80 2.3 E Cab (x) 94 Civic Vti EG9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet Juli 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 :) God tur til Syden, Øyvind! Ta med noe godt brennvin hjem da... ;) Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tellex Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 :) God tur til Syden, Øyvind! Ta med noe godt brennvin hjem da... ;) Tænk u ! Skal gjør det...men sliter fortsatt med å løse skyss problemet fra Gardermoen så jeg kjæm meg oppi daln i løpet tå natta...er jo ikke så mange somer edrue da hell...men det løser seg sikkert.. Siter ( ) 98 BMW 320i Touring (under construction) (x) 98 Volvo V70 2.0 Lt R Familieracer (x) 94 Audi S4 Sedan 2.2tq (x) 92 Audi 80 2.3 E Cab (x) 94 Civic Vti EG9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lector Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 Utrolig bra, som alltid kenneth :) Blir kult å se det ferdig. Men det sitter vel ikke i bilen mer enn noen dager før du bygger alt om igjen så :P hehe. Hva blir neste skritt her da? Siter Prosjekt Audi A4 --> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=83399 Prosjekt Volvo 850 -->http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=870435#post870435 Prosjekt peugot 306 --> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=92307 Prosjekt Audi A3 --> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=92305 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet Juli 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 Nå er det tilpassing av a-stolper, samt dekslene i midten av dash'en og midtkonsollen... Dørene foran skal tilpasses mot sidene på dash'n også... Og sluttmontering, selvsagt! :) Hvis j river ut igjen det her i løpet av sommeren, håper j noen kan komme å gi meg ei tæve! :) Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 Se der ja!! Nå håper jeg at vi får delene fra skjæring snart, ellers må vi finne på noe lurt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet Juli 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 Blir deng på han karen snart ja! :) J ringer deg i morgen Torgeir! :) Sove nå... :) Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 Denne bilen gleder jeg meg til å se. Syntes den var skikkelig flott før jeg, til tross for at jeg egentlig ikke liker den type Volvo. Estetisk er det vel ikke mulig å få denne bilen penere enn det den er nå, så det blir utrolig spennede å se det ferdige resultatet innvendig. Blir et par bilstereobiler nå med relativt lite kanaler for varmluft:hammer .....he he Lykke til videre! mvh Glenn Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg