Gå til innhold

Noen erfaringer med merket 'Volfenhag' ?

Ranger emnet

e321

Anbefalte innlegg

Er det noen som har noen erfaringer med merket Volfenhag?

Fant en 2kanals forsterker med max.w på 2000(kan jo se i den andre tråden min for å se sånn ca. hva det blir i rms) og med livstidgaranti visstnok... kunne bare få ny forsterker hvis den gamle gikk i stykker..

Takker for svar og innspill,

Mvh

Espen

signatur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, det er vel neppe verre enn andre lavpris-merker fra USA. Og det spørs jo hva du synes er bra fra før. ;)

Jeg vil vel sette dem i bås med Pyramid, Pyle og andre merker med minimal egenutvikling av produktene sine. Ingen lydfilosofi, ingen designfilosofi, kun innkjøp av ferdigproduserte produkter de setter sine egne merker på. Og da vil jeg tro det er innkjøpsprisen fra fabrikk som bestemmer vareutvalget deres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, jeg forstår... hva jeg syns er bra hehe.. tja, har aldri bygget bilstereo før, så vet egentlig ikke helt.

Tenkte på infinity høytalere i bilen og 2sånne vofenhag forsterkere til å drive høytalere og sub..

Si at en volfenhag amp. koster 800,- og har 2x1000w som max effekt... er det verdt det da? Er garanti på den, så hvis noe går galt så får jeg ny som sagt.

Hva ville du ha gjort hvis du skulle bygd din første stereo? Duger den til å drive en sub på f.eks 600w rms hvis jeg brokobler, eller blir det for dårlig enda?

Er 2stk. 40amp sikringer på den.

Kan jo bruke den på sub da, der støy ogsånt ikke er fult så viktig og heller satse på phoenix gold/infinity forsterker på høytalerene inni bilen?

Mvh

Espen

signatur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, jeg forstår... hva jeg syns er bra hehe.. tja, har aldri bygget bilstereo før, så vet egentlig ikke helt.

Tenkte på infinity høytalere i bilen og 2sånne vofenhag forsterkere til å drive høytalere og sub..

Si at en volfenhag amp. koster 800,- og har 2x1000w som max effekt... er det verdt det da? Er garanti på den, så hvis noe går galt så får jeg ny som sagt.

Hva ville du ha gjort hvis du skulle bygd din første stereo? Duger den til å drive en sub på f.eks 600w rms hvis jeg brokobler, eller blir det for dårlig enda?

Er 2stk. 40amp sikringer på den.

Kan jo bruke den på sub da, der støy ogsånt ikke er fult så viktig og heller satse på phoenix gold/infinity forsterker på høytalerene inni bilen?

Mvh

Espen

Vi får jo ikke vite noe om forsterkeren med sånt info egentlig :) Beste er om noen tester den.

Jeg kan jo også få en fabrikk i kina ellerno til å lage en 2x50w forsterker for meg som det stårr 3000w på.. Så setter jeg to 40A sikringer på den slik at den virker litt kraftig. Må ikke stole altfor mye på sikringer heller :)

-'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass

-'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger

Team Lydtrykk.no avd. Finnmark

Lenke til kommentar
Del på andre sider