Gå til innhold

Xenon Look til IV

Ranger emnet


ArraKiss

Anbefalte innlegg

  • Svar 78
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Lov ja, hvorfor skulle det ikke være det... Du må huske på at pærene gir bare en illusjon av xenon, det vil ikke lyse like STERKT som xenon... da ville nok saken vært en annen tror jeg!

-----------------------------------------------

*1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~

------------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare en ting jeg lurer på... ser det er mange R32 Xenon Lykter til salgs rundtom, hvordan er det å montere dette på en Golf som ikke har xenon montert orginalt? tenker på ledninger osv osv... Noen som har gjort dette?

-----------------------------------------------

*1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~

------------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare en ting jeg lurer på... ser det er mange R32 Xenon Lykter til salgs rundtom, hvordan er det å montere dette på en Golf som ikke har xenon montert orginalt? tenker på ledninger osv osv... Noen som har gjort dette?

 

Er vel R32 Xeneon look du tenker på da?

 

Ikke noe problem å bytte lamper. kantakene passer rett på. Been there, done that...

 

Venter i spenning på de pærene dine jeg! heyyou

Det SKAL ryke av en Diesel-bil!!!!!

98 mod Golf IV TDi http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=78421

Powered by http://www.dreamtm.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, ikke Xenon LOOK, det skal i tilfelle være EKTE Xenon lamper lissom...

 

Ja de pærene håper jeg å ha i hus snarest her, gleder meg stort til detta, får håpe de dumper ned i postkassa snart... Hadde egentlig ventet de forrige uke men! Posten vøtt...

-----------------------------------------------

*1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~

------------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har ikke ankommet ennå så jeg har satt posten på saken idag. Dersom din lev. tok 3 dager har du betalt for en ekstra service... Det går ikke på "normal" måte!

 

Avventer til Mandag før jeg vet noe mer! Men produktene er sendt for lenge siden, så det her har bare med Tollklareringen til Norge å gjøre evt....

-----------------------------------------------

*1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~

------------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har første parti ankommet og jeg prøvemonterte på den ene lykta mi idag og må si meg SVÆRT fornøyd med resultatet. Desverre så glemte jeg å dra med kamera da bilen står til rep av bunnpanne :???:

 

Men bilder kommer imorgen på kvelden engang!

 

Jeg har ett sett parklyspærer 501/Glassokkel til overs som går for 150,- ferdig levert til den som ønsker de!

-----------------------------------------------

*1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~

------------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har første parti ankommet og jeg prøvemonterte på den ene lykta mi idag og må si meg SVÆRT fornøyd med resultatet. Desverre så glemte jeg å dra med kamera da bilen står til rep av bunnpanne :???:

 

Men bilder kommer imorgen på kvelden engang!

 

Jeg har ett sett parklyspærer 501/Glassokkel til overs som går for 150,- ferdig levert til den som ønsker de!

 

La meg komme over til deg en dag da, så jeg får sett på resultatet bor jo ikke såå langt unna deg. . er intr. jeg oxo.. har noen liknende pærer men er ikke såå storfornøyd... tenkte meg H3 pærer siden jeg kjører med tåkelysa hele tiden :d

Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår