Gå til innhold

uorginal cd-spiller i min nye opel vectra c!!??

Ranger emnet


opelfreek

Anbefalte innlegg

Heia...

skal bytte spiller i min opel vectra c 05 model...

i denne har jeg kjørekomputer og vil ha det slik det er i dag, å ikje ødelegge noe...

noen som har gjort dette eller vet noen som har gjort det som kan gi meg litt info??

trenger denne infoen fra noen som vet mere om uorginal spiller å orginal spiller...

 

Takker for hjelpen i allefall til dere som vil hjelpe=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja..

mener både Alpine og Pioneer her en interface som gjør det mulig å bytte spiller og fremdeles bruke rattkontroll og få opp sangnummer etc i det orginale displayet.

dvs de har det til Omega B2 og nyere astra/corsa...er litt usikker på vectraC.

 

ta en tlf til Geir Bakken på lava electronics eller til pioneer norge så kan de sikkert svare deg nærmere på dette. m'm

Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hepp! kjørecomputer er innebygd i den originale cd spilleren,så da mister du kjørecomputer hvis du bytter til uorginal cd spiller.

Edit:på de "gamle" vectra c ene er det eget display til kjørekomp,regner med du har den nye med kjørekomp i spiller?

 

det må jeg ta å undersøke litt på...

men tror nok dessverre at kjørekomp, er i spilleren :(:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

04 modellen har den ikke innebygd i spilleren såpass vet jeg.

I den sorte GTS'en ettermonterte Frank spiller og kjørecomputeren er enda der,multifunkjonsrattet er dog ikke i funksjon da det ikke er brukt interface.

 

men dette burde da være en enkel sak for deg å finne ut av:) 1 tlf til din gamle arbeidsgiver f.eks;)

Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

04 modellen har den ikke innebygd i spilleren såpass vet jeg.

I den sorte GTS'en ettermonterte Frank spiller og kjørecomputeren er enda der,multifunkjonsrattet er dog ikke i funksjon da det ikke er brukt interface.

 

men dette burde da være en enkel sak for deg å finne ut av:) 1 tlf til din gamle arbeidsgiver f.eks;)

 

Fikk hør hos han æ hjelpa at de ikje hadde peiling å sa at æ måtte hjelp han...

men skal nu altids finn ut av det=)=)=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hola!

 

 

Interiøret ditt ser slik ut, right?

 

interior.jpg

 

Isåfall sliter du. Området der spilleren står er ikke kvadratisk engang, så selv dobbel-DIN er utelukka. Må nok bli en seriøs ombygging for å få en standard spiller inn i det hølet.

 

Nå er det lenge siden jeg kjørte både Vectra C og Astra H så jeg husker ikke hvordan kjørekomputeren ble styrt, men om du bruker knapper på spilleren til å styre computeren så er det nok vanskelig å ta den ut og beholde all funksjonalitet. Ser nok ut som du er stuck med originalspilleren...

- Thorstein Klingenberg

- Porsche 911

Lenke til kommentar
Del på andre sider

såfremst spilleren er den samme som står i 04 vectra c så finns det interface...

styres kjørecomputeren via spilleren derimot så kan det se ut som du har et problem ja.

 

slike rammer som Transmedia over henviser til kan din lokale opelforhandler skaffe...

 

76054200(men det vet du jo som har jobbet der;) )

Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår