Gå til innhold

Hva holder Bead-lock på med for prosjekter og hva holder venner å kjente på med?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 13.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ja det var føyka over gitt vi dreiv å tuta forbi deg i stad...så ut som at det var no :mat på G.

 

Regner med at det blir :race i August en gang...menne det går vel dårlig taper vel som vanlig jeg:( Blir full rapport i tråden din så da tenker jeg det blir livat her. Om det er noen som vil ta seg av filminga så er det bare og skrike ut:thumb

 

Der kan du se...

Dere skulle jo ha kommet nednom å fått ett par vaffler da ser du....

 

Tipper fotgraf Ratata vil kunne bistå med litt filming...Ikke sant?

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å for de som tittet med skrekk og gru på bildet med retting med traktor for noen sider siden....kan vi her betrygge med at det finnes en Caroliner rettebenk også i mitt eie...

 

Så vi vet "litt" om det vi holder på med...m'm

 

Retta en dørstolpe og en kanal på en bil Tore Turbo kom slepende med for noen måneder siden....

 

p7220240ef6.jpg

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er godt det finnes fristed for gale mennesker for makan til mye syke bygg skal man lete leeeenge etter å tro ikke at de ikke brukes det blei slura over alt hele tiden med at fra diagonal hjul til fete slicks.

 

Å de fyra med alt fra Bensin til Nitro i front motor dragster detta er gutta som sitter med bjellene 2 cm fra diff klokka og gir full gass på 392Heim med presse fora på Nitro... livet er herlig.

 

Deilig med laidback treff i herlig omgivelser med live tids riktig rock til langt på natt men uten slitsome raggare.

 

Takk for knall tur BB454 og nytt medlem av klanen hu gliste fra vi møtte henne til de dro og hadde vist babla om SBC, BBC, Hemi, Sideblåser og kompressor hele natta så da tror jeg vi kan kalle det vellykket helg.

 

Vi gleder oss til neste år hvor seriøs reskap skal med med masse hjul hehehehe.

Blir nok også et vikingtokt til Birka neste år så da er det bare og booke tiden neste år.

 

Nå skal jeg prøve og våkne hehe

 

Era

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår