gragaasa Skrevet November 14, 2005 Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 Koster ikke mer enn 400kr nytt på møller. Og denne har faktisk fått en oppgradering for få år siden. Mer plastikk, en ekstra vegg på passasjersiden mener jeg!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet November 14, 2005 Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 Stemmer det. mye tykkere plast såfall. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
entane Skrevet November 14, 2005 Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 jeg fikk vann gjennom dørene på min for noen dager siden.. manglet dørplast :/ dørpanelene er fuktskadet og lyd-dempemattene i gulvet må byttes :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgti16v Skrevet November 14, 2005 Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 da blei eg snytt for 300kr for plastrenna da på møller.....kjempebra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 har vært litt lekkasje snakk her i det siste... jeg har da samme problem, dårlig med plast i dørene, brukte byggeplast og tema-sika-wannabe-lim. det holdt til det begynte å regne igjen (jeg bor i bergen, gjett hvor lenge?) Hartveit (karosseri-folk) her mente jeg måtte ha monofilm 0,1mm og en 3m - lim - på - rull sak, monofilm 27meters rull og 3m lim til altfor mye penger. norskbildelesenter derimot svarte byggeplast og svart sika. Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
juba Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Kan ikke skjønne annet enn at byggplast og sikaflex skal holde?? byggplasten holder jo en 20-30år i hus så noen år i en bil må den vel klare?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgti16v Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Kan ikke skjønne annet enn at byggplast og sikaflex skal holde?? byggplasten holder jo en 20-30år i hus så noen år i en bil må den vel klare?? er ikkje utsatt direkete for vatn som den blir i døra.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 men som sagt Juba, det var tema sin jalla sika lim som ikke holdt ! så nå prøver jeg sikaflex til hundrelappen per tube.. og, byggeplast i hus er bare en damp-sperre, den er spikret fast, ikke limt i bilen skal den holde vannet unna ! Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
juba Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Hvor kan en få tak i riktig folie og lim da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 bruk vanlig plast, gjerne litt tykk. Husk å vask den skikkelig før du limer! Silikonfjerner funker nok meget bra som rengjøringsmiddel. Ellers har jeg brukt både sikaflex og vinduspaknings-masse med godt resultat. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djman Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 jeg bruker søppelsekk og gaffateip. Dette funker som bare det.. men jeg har gjort det slik at plasten ligger på insiden nederst da, slik at den ikke renner ned på teipen, men heller rett ned på bunnen av døra.. Siter I am going to find myself. If I get back before I return, keep me here. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Søppelsekk er jo litt tynt, mulig det kan gnages hull etterhvert. Når jeg legger på ny plast så legger jeg først et stykke over hele døra som går inn i døra nederst, så tar jeg et nytt stykke over nederste halvdelen som limes rundt hele. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djman Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 blir dobbelt søppelsekk da.. deler den ikke på en måte.. men kan ikke helt se hvordan det skal bli slitt hull på den? Siter I am going to find myself. If I get back before I return, keep me here. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
juba Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Og med vanlig plast mener dere fuktsperre/byggplast? dette er det som er så fint med internett-en er garantert motstridende svar!:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgti16v Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Og med vanlig plast mener dere fuktsperre/byggplast? dette er det som er så fint med internett-en er garantert motstridende svar!:-) som sagt før i hundre poster eg brukte plast som var brukt som vindu i fortelt til campingvogner, er vel det beste man kan få tak i tenker eg.... fuktsperre/byggplast er den plasten som er i hus/bygninger bak sponplata eller gipsplata i veggen din mot alle huset yttervegger som hindrer vanndamp i å trekke ut i stenderverket osv.....den er som vi sei diffusjonstett.....også som ei vindsperre om det er slurvet i tetninger utvendig..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg