thklinge Skrevet November 30, 2005 Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 Se for deg bilen uten den svære F'n'F wannabe-vingen, og med en lavere vinge lakkert i bilens farge. mmmh, nais! Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 740 racing Skrevet November 30, 2005 Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 Enda en idiot som har buffa avataren min!!! Brenn!!! dukenukem Siter Kjør hardt, kjør stil, det er volvo som er bil!!!!! :) :partyon :boxing Folk med hjerne,kjører ikke bil med stjerne :P kjører nissan primera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mihkku Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 Altså... Hvor mange slike Vectraer er det i Norge da ? Sikkert 341414134314314143141 som er stylet likedan(Overdrivelse av tallen kanskje litt ja, men bare litt) Jeg kan sikkert ta bilde av 3stk bare i Finnmark som er prikk likens stylet, hvis vi ser bort fra vingen. RIEGER RULEZ! (Ironi) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 Ser fortsatt bra ut.. :) Enormt mange unge menn og damer? kjører rundt i BMW E30 / E36 / E46 med M-styling. Om det går noen Vectraer med Riegerkit så er de fortsatt ganske sjeldne og ser veldig mye bedre ut enn nevnte bimmere. Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wildkin Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 synes rieger stylinga er fin jeg, samma hvor mange som har den, går jo an å modifisere den littegrann, feks sparkle inn i fangerne osv :) Siter Corsa B 2l 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mihkku Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 Still, jeg mener at de er like "normale" som en BMW med M merke bakpå. Eller har dere opplevd så få Rieger Vectraer ? Jeg skal heller hylle han som kommer med en Carzone Vectra eller forøvrig en i500, da skal jeg begynne å bli som en småunge. Er jo ingen ting spesielt med den der, finnes jo utallige slike akkurat likens styla Vectraer. Aluvingen er et MUST. Men DTM leppa er litt mer skjeldnere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg