Gå til innhold

Kjørte ut i rundkjøring.. Bot?

Ranger emnet


Islanwind

Anbefalte innlegg

Fort gjort det der. Ikkje at eg forsvarer det noe særlig, i og med at eg vet hvor den rundkjøringen er, men det er jo Bergensområdets fineste vie akkurat der da, så å ligge i 140 der er fort gjort da. Selv om enkelte av oss vet hvor ofte politiet frekventerer denne strekningen.

 

Men det viktigeste er vel at det gikk bra med de innvolverte.

 

Og det skulle nok ikkje forundre meg om du får en aldri så liten bot for uaktsom kjøring. Får du det, er det det beste å bare godta det. Da "kjøper" du deg på en måte fri fra etterforskning og slik drit.

 

Hvor i Hardanger du holder til forresten?? Norheimsund?

2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil

1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt

1997 BMW 316i (skal på eu og selges)

1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Holder til i øystese... Der eg bor.. men er sikkert nesten like mye i norheimsund :P Sitter i norheimsund nå da .. På jobb :P

 

Fint å kjøre fort der ja ;)

 

 

Fort gjort det der. Ikkje at eg forsvarer det noe særlig, i og med at eg vet hvor den rundkjøringen er, men det er jo Bergensområdets fineste vie akkurat der da, så å ligge i 140 der er fort gjort da. Selv om enkelte av oss vet hvor ofte politiet frekventerer denne strekningen.

 

Men det viktigeste er vel at det gikk bra med de innvolverte.

 

Og det skulle nok ikkje forundre meg om du får en aldri så liten bot for uaktsom kjøring. Får du det, er det det beste å bare godta det. Da "kjøper" du deg på en måte fri fra etterforskning og slik drit.

 

Hvor i Hardanger du holder til forresten?? Norheimsund?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kjører BMW og jeg har vært utsatt for noe av det samme som deg. faktisk også i en rundkjøring med is i.! så var det selfølgelig tørt utenfor da.!! slapp som julig i rundkjøringa, så når jeg kom ut av den tok det seff tak i forhjula å ga meg en kontra jeg ikke kunne gjøre noen ting med. Militær politiet hadde sett dette og ringt snuten, så omtrent før jeg kom ut av bilen var onkel blå der. jeg blei nesten fratatt lappen på stedet og de anmeldte meg for uaktsom kjørin.. + at jeg kansje får en bot på rundt 10.000 spenn:S så du kan vente deg en litt spennende tid.! jeg er bare 19 å da er det enda lettere for snuten å lix si det " at DU " faktisk har kjørt gris.! men lykke til da.!

fucking rundkjøringer as.!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En skal aldri fortelle politiet hvorfor en kjørte av veien. Og si at du byttet cd er som be de om å ta lappen din. ALt de spør deg om ved ulykkesstedet, putter de i sin rapport. Si heller aldri hvilken hastighet du hadde. Om politi prøver å være aldri så kompis med deg der og da, ikke la deg lure. De bruker alt mot deg og din sak.

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke førstegang en bondeknøl mister understellet på den plassen der.

 

Er GODT merket. Synd du ikke mistet lappen. Faen til idiot! violin

 

Se for dere denne karen her, 140 km/t inn i bilen din. "Skulle bare skifte cd" LOL..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan til dels være enig, men den her:

 

førstegang en bondeknøl mister understellet på den

 

er FORBANNA unødvendig. Evnen til å kjøre bil har ingenting med hvor du kommer fra. Er da nok ubukelige sjåfører blant bergensere og.

2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil

1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt

1997 BMW 316i (skal på eu og selges)

1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jævla tosk...

Ska gi deg bondeknøl..

Har vel aldri vært over 80 km/t på motorveien der du heller nei...

 

Er ikke førstegang en bondeknøl mister understellet på den plassen der.

 

Er GODT merket. Synd du ikke mistet lappen. Faen til idiot! violin

 

Se for dere denne karen her, 140 km/t inn i bilen din. "Skulle bare skifte cd" LOL..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint å kjøre fort der ja ;)

 

Fint? Er så ofte kontroll der, at jeg skjønner ikke at du i det hele tatt tar sjansen på å ligge så mye for fort.

 

Og når du er så 'borte', at du ikke kommer på at det er en rundkjøring der, enda det ikke er første gangen du kjører den veien, så burde en ha vert alle andre steder enn bak rattet.

 

For så vidt bra du våknet der, og ikke nærmere byen, der du kunne ha glemt en fotgjengerovergang eller lignende. Kunne vert annet enn bilen som fikk skadene da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil verken forvare eller dømme islanwind, men her er et bilde over rundkjøringen hvor uhellet skjedde. Dette har faktisk vært en av de mest ulykkesbelastede stedene i Bergen. Tidligere var rundkjøringen laget slik at man faktisk kunne kjøre igjennom den i 80 km/t uten problemer. Statens vegvesen på sitt beste!! Men nå er den bygget om,slik at man må kjøre i bue igjennom den.

Flyfoto_WEBGIS0324361118419.JPG?1132313134156

Mazda Miata 1.6 90mod

X Nissan Primera 91mod 2.0dLX

X Toyota Camry 88mod 1.8xl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår