CoilOver Skrevet November 13, 2005 Rapporter Share Skrevet November 13, 2005 To spørsmål. Er det mulig å legge på en slags motstander som gjør at h1 pæra i tåkelyktene lyser f.eks. 50-70% mindre? I så fall, er det noen som vet om det fremdeles regnes som ulovlig bruk av nærlys/tåkelys når tåkelysene kun lyser svakt for "show"? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hondaen Skrevet November 13, 2005 Rapporter Share Skrevet November 13, 2005 1. Ja. Seriekobler du to slike pærer lyser dem 50% f.eks.. 2. Ulovlig. Siter For livets glade gutter går solen aldri ned ;-D Guide: Honda Turbo Guide:Bytt bremsene på din Honda selv Spør doktor Honda om alt! http://www.honda-club.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda626 Skrevet November 13, 2005 Rapporter Share Skrevet November 13, 2005 Borr et 5mm hull og putt i en 5mm blank diode. Du får kjøpt 12v dioder (formotstand). Kobles så til parklyset i hovedlykta...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet November 14, 2005 Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 Det står i forskrifta at det ikke er lov med fler enn to parklys. Ikke spør meg om hvorfor. Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda626 Skrevet November 14, 2005 Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 Det står i forskrifta at det ikke er lov med fler enn to parklys. Ikke spør meg om hvorfor. Tror aldri noen har blitt bøtelagt når de bruker Hella eller Bosch sine lyskastere, med intgr. parklys. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg