eiriksmil Skrevet November 14, 2005 Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 neh, bare fronten:), er faktisk litt endra den også, og breddinga er brusha:) Store forskjeller. :P Christian, det er noe rart med bakhjulet ditt. Som at det ikke passer inn... Syns jeg da... Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet November 14, 2005 Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 funker den framfangeren her?: Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Fet den fangeren... Forresten, mente NeonMufflerChristian, ikke KristianG... :D Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet November 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Fet den fangeren... Forresten, mente NeonMufflerChristian, ikke KristianG... :D hehe:D, har fiksa litt smått igjen nå, legger vel den snart ut, men synes bakfelgen er fin jeg da:P Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fribbern Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Til KristianG Ser ut somom frontfangeren er litt for langt til høyre, vis du kjønner hva jeg mener. Er glippe mellom bakhjulet og bakfangeren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hernes Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 funker den framfangeren her?: fortsatt no dritt og bruke min fanger da.. :P hehe... syns du kanskje kunne spurt først da.. tenk om jeg skulle bruke den da? :confused: Siter - 01 VW Passat stv BRAKKA! - 84 BMW 320i E30 baur cab (X)79 VW transporter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Jeg skal ikke bruke den :) Sorry, var korttenkt av meg å bare ta den =( Skal spør neste gang:) Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hernes Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 No hard feelings.. men jeg syns det kunne vært greit om du hadde spurt meg først.. :P ok kanskje gitt meg litt credit eller no.. : :D Siter - 01 VW Passat stv BRAKKA! - 84 BMW 320i E30 baur cab (X)79 VW transporter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet November 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 sier meg ferdig, kommer KANSKJE en uppdate:) Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Fet nå, men fremre hjulbue er ikke perfekt, og luftinntaker på siden er heller ikke det :op Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Trodde de skulle ligge i tråden Konkurranse #27, bildene eller noe jeg? Var ikke du trådstarter da Neon? Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet November 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 jo, men man kan legge ut wips her og snakke om de. Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 jo, men man kan legge ut wips her og snakke om de. Aha, I see... Bra jobba! :D Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet November 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 hehe, etter endel loking ble det til en hvit bil da:P men er ikke sikker på hva som er finest:( hva synes dere?? legger ut rød og hvit versjon:) (den røde er fiksa litt i hjulbuen) den? eller denne? ( kvaliteten var ikke akkurat best:() Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Syns hvit var phetest jeg, veit ikke hvorfor.. er bare sånn =) Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg