Gå til innhold

Mine 3 år med min E34 525ia - Project 525 (NB! "tung tråd - masse bilder")

Ranger emnet


CoaSlip

Anbefalte innlegg

Ser der ja, den har jeg sett før..

 

Det utvendige inntrykket mitt var at det hele bar preg av dårlig tid..

Men som du sier så tok lakkereren en del snarveier...

 

Så diskant bygget ditt før de var ferdige, må si resultatet ble meget bra!

 

Når prosjektet mitt nærmer seg og jeg har lagt opp kabler i hytt å helvete så kjører jeg til sannes for å få bagasjerom bygge hos deg :)

BMWCCN

Superstreet Haugesund

- 98. 520iA

- 88. 520i prosjekt -> 91. 535i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 91
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takker og bukker igjen folkens , hadde aldri forventa en slik respons...

 

I dag kom vinterfelgene på , 225/45/17 , Nankang SV1 (Billig drit som gjorde det meget bra i Motor sin vinterdekktest...) på Originale BMW felger. Så rart ut egentlig. E34 er en stor bil og alt under 18" ser smått ut. Bilde kommer snart... Har også handlet nye dempere , og nesten alt i opphenget foran, skal bytte det i neste uke, blir nok bra, opphenget foran begynner å bli greit oppbrukt...

(o) 94' Toyoda Carina E 1,6 Sportsbilrød

(x) 92' BMW 525ia

(x) 83' Mercedes Benz 190E Lorinzer

(x) 86' Ford Fiesta 1.1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da var jeg igang med å bytte kasterstag , stabstag , alle foringer foran , dempere og nye senkefjærer. Litt av en jobb. Skulle skru ned dempertårnet bak i går , og når jeg fikk det ned (Etter 5 timar jobb på høyre side) Fant jeg selvfølgelig en knukken fjør. Og jeg som satt i går å vurderte å bestille nytt uansett, da hadde bilen vært klar i dag. Gleder meg som en hund til å prøvekjøre på mandag. :) Bilder av en svært maltraktert E34 kommer i løpet av helgen...

(o) 94' Toyoda Carina E 1,6 Sportsbilrød

(x) 92' BMW 525ia

(x) 83' Mercedes Benz 190E Lorinzer

(x) 86' Ford Fiesta 1.1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Displayet får du på Clas Ohlsson , og koster 798,- kroner. Det går på 220V volt , og forprogrammeres på pc. Du kan også programmere det med fjernkontrollen som følger med men da med mye mer begrensninger. Trekker en god del oppmerksomhet , men jeg er litt Pr-kåt ,så det passer meg fint :)

(o) 94' Toyoda Carina E 1,6 Sportsbilrød

(x) 92' BMW 525ia

(x) 83' Mercedes Benz 190E Lorinzer

(x) 86' Ford Fiesta 1.1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Displayet får du på Clas Ohlsson , og koster 798,- kroner. Det går på 220V volt , og forprogrammeres på pc. Du kan også programmere det med fjernkontrollen som følger med men da med mye mer begrensninger. Trekker en god del oppmerksomhet , men jeg er litt Pr-kåt ,så det passer meg fint :)

 

Jepp ! fant den... skal ha det kult med den neste uke.. yodude !!!!!

Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe :) Gøyal sak det der :) Ser for meg en del fornærmelser....

 

Har laget egen side på felgene som skal selges , jeg selger unna AC Schnitzer replikane også , må ha noe nytt til våren :)

 

http://home.no.net/coa525/Felg/Felg.htm

(o) 94' Toyoda Carina E 1,6 Sportsbilrød

(x) 92' BMW 525ia

(x) 83' Mercedes Benz 190E Lorinzer

(x) 86' Ford Fiesta 1.1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker takker :)

 

Da var alle deler og powerflex foringer på plass, pluss skiftet til Bilstein B8 Sprint senkedempere , og Eibach Pro Senkefjører. nå er den "tight as a twelve year old..."

Synes det ble litt vel mye "tight" jeg , hadde nok håpet på litt mykere, men det gjør nok underverker for kjøregenskapene. Synd vinterdekka står på ellers skulle jeg virkelig ha kost meg. Til alle andre : STYR UNNA NANKANG SV1 VINTERDEKK! Fy faaen for noe dritt! Ok greip , veldig god kofort og ok på støy, men helt ubrukelige mtp styring. Her mår du seriøst tenke deg om hvis du skal svinge for å det er ikke gjort i ei fei med slike dekk. Her tar ting tid, ALT ALT ALT for myke i sideveggene. STYR KLAR hvis du er glad i å kjøre bil... Irriterende.

 

Dr S:Er ingen nyanseforskjeller , er nok fotografiene som spiller deg et puss :) Playboymerket var noe som egentlig bare skulle på for morro skyld så har det bare blitt stående. Er ikke ment på noen som helst måte , det er bare en tøff logo , akkurat som 95% av dem som kjører rundt med Rockford Fosgate Logo bare fordi logoen er kul ;)

(o) 94' Toyoda Carina E 1,6 Sportsbilrød

(x) 92' BMW 525ia

(x) 83' Mercedes Benz 190E Lorinzer

(x) 86' Ford Fiesta 1.1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FY F*** det er den feteste bilen på forumet...skal selv kjøpe meg e34 når jeg får lappen!!! (spart veldig mye penger)

digger den bilen...men jeg lurte på om hva du synes om 2,0 literen med 24 ventiler til e34???...har tenkt med en slik motor!

:peace: yodude yodude yodude yodude yodude yodude

-MB 190E 1988 modell (artig bil).

-BMW 518I 1990 modell (solgt *savne*)

-MB 190E 1989 modell (solgt)

 

BARE BMW og MB!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M50 motoren 2.0/24 er iallefall en veldig solid motor, men jeg har aldri testa den noe videre. Hadde en liten kjøretur med en 2.0/12 med manuelt gir å det var egentlig litt i tammeste laget. Men med tanke på bensinforbruk osv , så er det nok et riktig valg i lengden. De andre her inne med 2.0/24 kan nok gi et bedre svar for enn meg , men jeg tipper du blir fornøyd uansett :D E34 er meget gode biler :D

(o) 94' Toyoda Carina E 1,6 Sportsbilrød

(x) 92' BMW 525ia

(x) 83' Mercedes Benz 190E Lorinzer

(x) 86' Ford Fiesta 1.1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår