Figgi Skrevet November 12, 2005 Rapporter Share Skrevet November 12, 2005 [/img] er det noen som kan gjøre no med bilen min? senket, nye felger, skjørt? :D slå dere løs fatality Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mar|us Skrevet November 13, 2005 Rapporter Share Skrevet November 13, 2005 Lol Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet November 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2005 Lol eg veit kor du bor, ikke vær trygg de neste dagan, eg vil kom og :ex_machin deg.........eller kansje litt :iconsm Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudioX Skrevet November 13, 2005 Rapporter Share Skrevet November 13, 2005 draps truing på bilforumet. dette var nytt hehe. nei da. skal se hva jeg kan gjøre men enkelte her er imot mine modder så jeg skal se på saken. jhar sett en del av moddingene dine...synes du e flink eg...feil det de andre sier :tannløs Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet November 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 kom igjen, mod Polo'en min.. ik bry deg om hva de andre sier, de vet ikke hva ordentlig talent er for noe.:D Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mar|us Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 wtf? [/img] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 paint?? lol:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet November 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 paint?? lol:P jupp, hn laga det i paint... :eddie Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sin Skrevet November 16, 2005 Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 Siter '90 Golf 2 1.8 Sport '89 BMW 325i e30 [solgt] '86 BMW 325i e30 [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet November 16, 2005 Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 max senk å 18" Stål felger + side list fra en Golf MK1 Old School :tannløs Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet November 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 bra forsett sånn jeg skal slutte og modde på paint fordi det er for useriøst. fikk nettop en pm om at hvis jeg ikke var seriøs så ble jeg kastet ut av dette forumet og det vil jeg ikke fordi her har jeg fått mange svar på ting jeg lurer på + at det er kule folk her. ja men den e grei, takk før at du prøvd ialle fall. det ska du ha. ska ikke risiker at noen blir kasta ut herfra :tannløs :tannløs Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G_Yog Skrevet Januar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2006 Mitt forslag med senking, felger, fjerna lister, fjerna dørhåntak, klare lykter rundtom og litt dekor: :cool: Siter PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav! MantaB-82: Slædde :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nilsandre Skrevet Januar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 pen...men nye felger i rett vinkel hadde vært kult Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Januar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 Hvorfor ps når det finnes så mye bra Polo'er på nettet? se feks på cleaned.be, vwhome, westsidevw osv Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"URQuattro" Skrevet Januar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 hadde jeg vært deg hadde jeg solgt polo`n og kjøpt meg noe som ihvartfall har mer motor enn en og en halv liter tine melk...polo er for tighte jenter , ikke gutter!!!! sorry!!! Siter 1984 Audi Coupe quattro. 1983 Bmw 520 med 325 motor.(snart død) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg