HPfreak Skrevet November 21, 2005 Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 Orket ikke å gjøre noe stort ut av det for har ikke planer om å ha den skjermen der så lenge. Den havner mest trolig i Likbilen hvis jeg ikke finner noe større i den etterhvert. Var bare for å ha noe å se på mens jeg kjører. Men den er for stor der. Hadde den vært litt mindre så kunne jeg fått den helt inn og gjort det penere, men gidder ikke å skjære for mye i dashen. Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240tic Skrevet November 21, 2005 Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 det skjønner je, blir tøft å få den i likbilen da, hehe Den bilen tror je blir drit tøff:):) Siter -93 "]Volvo 240 Ocean Race(Utstillingsbil) Bilsport 2006 -00 Vw Caravelle 2,5TDI 200hk(Bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet November 21, 2005 Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 Takker. La ut et par bilder nå. Men var så mørkt. Håper jeg får den inn et sted snart så jeg får begynt. Gidder ikke stå ute mer. Kaldt. Men har funnet ut at det ikke blir så ille mye å gjøre faktisk. Kommer bare ann på om jeg greier å stoppe da jeg først begynner! Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240tic Skrevet November 21, 2005 Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 hehe godt å stå inne ja, bruker som regel ikke klare stoppe når man får begynt, klarer i allefall ikke jeg hehe gjøre mer i vinter jeg oxo- Siter -93 "]Volvo 240 Ocean Race(Utstillingsbil) Bilsport 2006 -00 Vw Caravelle 2,5TDI 200hk(Bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet November 21, 2005 Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 Har flere biler jeg skal se om jeg får gjort ferdig i vinter og så må skaffe meg et sted snart. Skal fortsette på V8 bilen min og. Tenkte å bruke Likbilen som trekk bil ;) Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240turbo Skrevet November 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 syns det er mye penere å felle inn en 7" skjerm!! Den andre skjermen ble altfor STOR Siter old volvo never die they only go faster!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 hvis du vil ha carbon plate, kan du ikke bruke carbon film på ei blekk/alu-plate? Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 syns det er mye penere å felle inn en 7" skjerm!! Den andre skjermen ble altfor STOR Ikke noe er som å se på porr på big screen ;) Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chiller Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 Her er hvordan fettern min monterte sin, han ville ha luftdysene midt i... Det blei ikke helt bra med tanke på at girstanga dekker hele skjermen når han står i park :p Men man må jo ikke glemme de som sitter i baksetet heller: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240turbo Skrevet November 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 tenkte på sånn carbonfilm, noen som vet hvor det går ann å få kjøpt det?? Siter old volvo never die they only go faster!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 bilxtra, biltema, osv... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg