KennethA Skrevet November 10, 2005 Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 Jeg har limt sammen to ting med lynlim, men skulle hatt det opp igjen. Brutal kraft funker ikke. Hva kan fungere? Har prøvd å legge det både i cola og i kokende vann, men ikke no positivt resultat. Kanskje prøve kokende cola? Er stål, så det tåler masse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xcetera Skrevet November 10, 2005 Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 hvilken type lynlim? (merke) Siter http://www.teamreloud.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet November 10, 2005 Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 aceton? Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
datapaal Skrevet November 10, 2005 Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 hvis det er stål, så bare varm det med en lighter eller.no:P kanskejd et løsner da.. la det ligge i lynol eller.no, emn sørg for at du gjør dette ute.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xcetera Skrevet November 10, 2005 Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 eller kjøpe deg en liten torch... (propen brenner) men om du leter så har vell egentlig alle en slik en liggende ? Siter http://www.teamreloud.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finepix Skrevet November 10, 2005 Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 Bare å hive det oppi chipskokern å sette på max temp, så tenker jeg det løsner... Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitrofish Skrevet November 10, 2005 Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 Prøv å ha på noe mer lim, hvis du har brukt lynlim som tørker ca umiddelbart, ville jeg kanskje prøvd ett som ikke tørker like fort, ofte løser limet opp seg selv hvis det ikke er tokomponents:) Hvis ikke det hjelper, prøv å legge det i tynner.. Tynner løser opp det utroligste..... Siter - 92 BMW 318iS - 86 Sierra iS - "SR5000" -prosjekttråd her 4sale - 86 Sierra iS - prosjekt? - 98 323i Coupe banebil - 83/87 Audi 200 TQA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hart Skrevet November 10, 2005 Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 Et lite søk på nettet (google) peker ut aceton som et bra løsemiddel.. Et annet er nitrometan (for de som driver med modellfly og slikt) eller å bruke superlimet selv som løsemiddel (noe som kan være litt vanskelig) (Ikke glem vann). Jeg ville i ditt tilfelle brukt åpen varme (aka ild) på stålbitene for å få de fra hverandre og deretter brukt aceton på for å fjerne de siste restene. cyanoacrylat er vel det superlim består av i de aller fleste tilfeller. Siter Døll signatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet November 10, 2005 Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 prøv, lynol, neggelakk fjerner, rød sprit, fuel til moddel fly\bil. fuel funker garantert. eller kautisk soda, eller hva det heter, eller salphetersyre. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fluid Skrevet November 11, 2005 Rapporter Share Skrevet November 11, 2005 Putt det i frysern over natta, da blir limet sprøtt, og du kan knekke delene fra hverandre. Siter '99 BMW 520iat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet November 11, 2005 Rapporter Share Skrevet November 11, 2005 Jeg har limt sammen to ting med lynlim, men skulle hatt det opp igjen. Brutal kraft funker ikke. Hva kan fungere? Har prøvd å legge det både i cola og i kokende vann, men ikke no positivt resultat. Kanskje prøve kokende cola? Er stål, så det tåler masse. du har ikke limt fast fingra :thumb elelr som en som jeg kjenner tokk lim på en kjikkert når han var liten. for han skulle tulle med noen. også måtte han bare teste åssen det funka selv. så han lima fast skikerten rundt øya. Men det gikk bra. Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet November 11, 2005 Rapporter Share Skrevet November 11, 2005 du har ikke limt fast fingra :thumb elelr som en som jeg kjenner tokk lim på en kjikkert når han var liten. for han skulle tulle med noen. også måtte han bare teste åssen det funka selv. så han lima fast skikerten rundt øya. Men det gikk bra. ingenting som slår det og lime henda til en person i søvne fast i sofaen , for så og kile han med en fjær på nesa! Anbefales på det sterkeste ! ;) Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg