Bullitt_Mustang Skrevet Desember 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 når vi først snakker om store motorer . ikke alle japse motorer er små http://www.bath.ac.uk/~ccsshb/12cyl/ 14 sylindre og 25480 liter er greit nok det... :omfg Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 Hehe. skulle mest sansynelig opp igjen. Skal det kanskje ennå. Er ikke lett å få kontakt uten internett da. Kan a hilse på neste gang jeg hvis jeg drar opp igjen (Håper på det). :) Får sitte på en liten tur i grombilen da? (STI`en, og ikke den elskede kua di. Hehe.) Ja du får gjøre det.Du kjenner nok igjen min Sti, kua får du ikke prøve da den er under ombygging. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andie Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 Når vi først er inne på litt motoreffekt her, så har vi noen store motorer der jeg jobber også. Vi har blant annet 17 stk motorer som har 35 000 hk hver. Disse går da samtidig titt og ofte. Så står vi for godt og vel 1% av alt strømforbruket i Norge også da happyhappy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 heh.. joa.. digert :D lader sikkert noen bar det der :D Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 Når vi først er inne på litt motoreffekt her, så har vi noen store motorer der jeg jobber også.Vi har blant annet 17 stk motorer som har 35 000 hk hver. Disse går da samtidig titt og ofte. Så står vi for godt og vel 1% av alt strømforbruket i Norge også da happyhappy Hvor jobber du da? Hva slags bedrift? 1 % av alt strømforbruk i landet er freskt :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
twinflower Skrevet Desember 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 Sikkert et aluminiumsverk eller noe :p *gjette vilt* Siter 1998 BMW 318i 2005 BMW 116i 1995 Ford Mondeo 1991 Mazda 323 1983 Golf Diesel (52hk) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet Desember 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 aetat hehe :D Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
twinflower Skrevet Desember 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 eller "staten" :P Siter 1998 BMW 318i 2005 BMW 116i 1995 Ford Mondeo 1991 Mazda 323 1983 Golf Diesel (52hk) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andie Skrevet Desember 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 Jobber på Norske Skog Skogn. Motorer på raffinører jeg snakker om. Kommer ikke på tallet, men godt og vel 1% vet jeg det er.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ferrari Skrevet Desember 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 Blir nesten redd av å se sånne gigantiske motorer:D Tenk dumpventil og de turboene slipper ut 3 bar ladetrykk:) Hadde nok hørt det tenker jeg Edit: skrivefeil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
twinflower Skrevet Desember 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 Jobber på Norske Skog Skogn. Motorer på raffinører jeg snakker om. Kommer ikke på tallet, men godt og vel 1% vet jeg det er.. At dere bruker 1% av hva kraftverket i nærheten produserer, det kan jeg gå med på. Men at dere bruker 1% av norges samlede energiforbruk, det tror jeg ikke på sånn uten videre. Det er veldig mange kraftverk i norge, og de produserer veldig, veldig mange kilowattimer, og 1% av veldig mye er fremdeles veldig mye. Siter 1998 BMW 318i 2005 BMW 116i 1995 Ford Mondeo 1991 Mazda 323 1983 Golf Diesel (52hk) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Desember 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 når vi først snakker om store motorer . ikke alle japse motorer er små http://www.bath.ac.uk/~ccsshb/12cyl/ Hmmm... hvordan høres slikt ut med traktgassere? :wonder Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andie Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 At dere bruker 1% av hva kraftverket i nærheten produserer, det kan jeg gå med på.Men at dere bruker 1% av norges samlede energiforbruk, det tror jeg ikke på sånn uten videre. Det er veldig mange kraftverk i norge, og de produserer veldig, veldig mange kilowattimer, og 1% av veldig mye er fremdeles veldig mye. Vi bruker 1 % av norges strømforbruk. That's it. Ta deg en tur til vinterland (nord trøndelag) så skal jeg kunne bevise det for deg også happyhappy Vi har noen tall liggende på dette Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 Hmmm... hvordan høres slikt ut med traktgassere? :wonder pttssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssj pof :kiss Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg