OmegaClub Skrevet Desember 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 Sjøl synes jeg baklysa er greie, tofarget er helt ok. Emblemene bak kunne kanskje heller fjernes, hvis ikke de sitter på annen måte enn dobbeltsidig teip da..... Ellers kan jo sort silkematt spray fjerne mye av "bling-faktoren" ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet Desember 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2005 hvor mye kosta de felgene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OmegaClub Skrevet Desember 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2005 Felger? Bilen hadde rustne stålfelger og bling-bling-kapsler fra Biltema. Jeg lakka felgene i svartmatt og kapslene i en type koksgrå. Thats it! :bump Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet Desember 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2005 Ah, Trudde det var sånne fra biltema...ville bare ikke fornærme deg! hehe...Men har ikke tenkt å ha det litt moro og kline på lav profil med fete felger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OmegaClub Skrevet Desember 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2005 Biltema-kapslene satt på når jeg kjøpte bilen. Siden bilen bare er en vinter/vår-bil blir budsjettet laaavt! Har et prosjekt i garasjen serru. Har et sett alufelger i sikte da, hele 14 tommer store! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OmegaClub Skrevet Desember 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2005 Da var alufelger innhandlet! 14x6" til 100 kroner stykket. Så da kan man begynne å lete etter lavprofildekk til lavpris. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet Desember 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2005 Ser bra ut de ;) trenger jo ikke 6000 kr pr stykk felg til en Mazda 323 LX som den :P gleder meg til å se resultater..ser selv på en 323, bare 90 modell da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OmegaClub Skrevet Desember 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2005 Skal selge bilen til neste år engang, og har vage forhåpninger om å få tilbake det jeg legger ut. Egentlig helt *****isk å gjøre noe som helst med den, men klarer ikke å la vær. Så det er om å gjøre å holde kostnadene nede ja.....Hehe. Eneste unntaket må være om den rustne Opel'n til fruen blir degradert ved EU-kontrollen da. (Den er verre enn den ser ut til.) Isåfall får Mazda'n fungere som konebil en stund. ;o)) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 Hehe...Sett i en DOCH motor på Mazdan så blir det slutt med konebilen ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OmegaClub Skrevet Februar 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2006 Trenger brukbare dekk til lavbudsjett-prosjektet! Dim. bør være et sted i mellom 185/60-14 og 205/60-14. Tips og/eller tilbud mottas med takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OmegaClub Skrevet November 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2006 All things must come to an end. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zharkey Skrevet November 21, 2006 Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 spørs hvor mye penger du har tenkt å legge i det da. har du dårlig råd så er jo dette noen alternativ: soting av ruter / lykter, klistre på litt alu netting på frontfangeren, skjære ut rillene i grillen å få på plass netting. billige felger, klippe org fjærene på demperne. men hvis du vil ha en tøff bil eventuelt 323, så tror jeg du skal satse på 323 BG. mye å få tak i til den. Siter Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OmegaClub Skrevet November 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 Solgt! :o( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg