Gå til innhold

kjøpt meg mazda 626 coupe

Ranger emnet


wicky124

Anbefalte innlegg

jupp..da har jeg kjøpt meg en slik en også..hihi..1989 model..el soltak og el vinduer..årsavgift betalt..nytt eksosanlegg,nye bremser foran og bak,ny frontrute,splitter nye piggfri dekk,nye vindusviskere,nye dempere foran..nye lykter er det også..km stand 277500..interiøret er i grått stoff uten synlig slitasje..setene er meget gode å sitte i og bilen er ryddig og pen inni.farge på bilen er rød..lakken har ikke blitt hvit..eller..kanskje bittelitt men ikke så mye som jeg har sett på andre mazdaer..polering og vask kan redde denne..hihi.. ene kanalen mangler..altså..den er så rusta at den ikke er der..hoho..kan stikke hånda igjennom den jo..hihi..men er ikke rust i gulv eller no..andre kanalen er hel og fin..bilen går fint og tikker ikke og bruker ikke olje/vann. er også meget snill på bensinforbruket selv om jeg kjørte litt vel hardt...og ja den går mye bedre enn merca mi..men stusset over at det bare er 90hk i denne..

 

Feil; Må eu-godkjennes i november..men tenkte å utsette dette til desember..hvordan gjør jeg det?

 

elvindu på førersiden går ikke helt ned og når den skal opp så hakker den akkurat som om den prøver å fortsette lenger opp..

 

sentrallåsen funker ikke på passasjerdøra

 

soltaket funker bare i varmt vær..hehe..den går treeeeeegt frem og tilbake, men går ikke an å vippe opp i bakkant..

 

sveise kanal..dyre deler?mye jobb?

 

må kanskje bytte frontfanger foran grunnet en liten sprekk...dyrt?

 

også er det en IRRITERENDE pzzziiiiiiiip lyd fra rattstammen..tok ut cdspiller da den ikke fulgte med på kjøpet og lyden oppstod..IRRITERENDE..hmm...løsning?

 

forrige eier hadde den på eu-kontroll og fant to feil...rust i kanal og en bremseslange foran som må byttes bare..

 

pris på herligheten?noen som kan gjette?bilen ligner prikk lik på denne, med unntak av felger!

 

899824-bilde2-img_6664.jpg

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

__________________________________________________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

monolog er en fin ting :hammer

 

fant ut at alle sikringer er hele..men det kommer ikke strøm frem til pæreholderne til kjørelys bak..men alle andre lamper bak fungerer...noen tips om feilsøk?

 

alt i alt er dette ett meget godt kjøp for 4000kr cheers

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

__________________________________________________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye og ønsker deg velkommen til klubben :)

 

Angående takluka må du nok kansje ned med innertaket og ta ut takluka for å smøre den opp gjenn, driver med akkurat det samme :)

 

Ofte er defekte elektriske deler bare en kontakt feil, dette kan være korrosjon og slikt. Det fikser ofte problemet hvist du sprayer på slik kontaktspray på kontaktflatene på ledningene etc.

 

Har den vært på Autodb?

K.I.S.S

Keep It Simple Stupid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det høres ut som en feil i koblinga til gods... prøv å følg ledningnene fra pærene og se om det kan være dårlig kontakt i en koblinks klemme... (veit ikke om det er slik bak på bilen, men er vertall 2 stk i motorrommet) der var det feil på bilen min.. var bare å pusse og ha på kontaktspra så funka det fint igjen...

Mazda 626 2.0i 16v combi -88

x -Mazda 626 2.0i 16v combi -89 (R.I.P. kondemnert)

x -Mazda 626 (ingenmotor) stv -88 (Delebil/Vraket)

x -Lada 1500S -85 (jordebil/vraket)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye og ønsker deg velkommen til klubben :)

 

Angående takluka må du nok kansje ned med innertaket og ta ut takluka for å smøre den opp gjenn, driver med akkurat det samme :)

 

Ofte er defekte elektriske deler bare en kontakt feil, dette kan være korrosjon og slikt. Det fikser ofte problemet hvist du sprayer på slik kontaktspray på kontaktflatene på ledningene etc.

 

Har den vært på Autodb?

 

 

ja var på autodb til 4000..billig bil..hihi...

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

__________________________________________________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes at jeg hadde sett den der ja :)

 

Tenkte jeg skulle ringe på den selv men jeg kjøpte meg en annen en i stedet.

 

tror ikke du har sett den...den ble lagt ut og kjøpt iløpet av en time så...hihi..

 

Update; soltaket funker..hehe...akkurat slik gamle eier sa...er det varmt ute så funker luka..ellers funkern ikke..

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

__________________________________________________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår