JensK Skrevet November 11, 2005 Rapporter Share Skrevet November 11, 2005 Du har pm! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet November 11, 2005 Rapporter Share Skrevet November 11, 2005 tror det er blått lys, sånn xeon-effekt... skal ikke si noe for sikkert men... Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet November 11, 2005 Rapporter Share Skrevet November 11, 2005 tror det er blått lys, sånn xeon-effekt... skal ikke si noe for sikkert men... lyktene jeg har hvertfall, er kliss like de du viste bilde av.. og dem har den effekten også.. funker bra :) Siter 08 - Volvo V50 2.0d R-Design x 01 - BMW 330xi Touring x 01 - BMW 320i Touring x 01 - BMW E46 Ac Schnitzer Coupè x 99 - BMW 328Ci manuell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet November 11, 2005 Rapporter Share Skrevet November 11, 2005 Flott å høre :) Til de som bestiller hos meg, må ha forskuddsbetaling fra alle som skal ha innen den 15. Da bestiller jeg inn. Eksakt pris kommer jeg tilbake til. Blir mellom 500 og 600 et sted. cheers Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet November 13, 2005 Rapporter Share Skrevet November 13, 2005 Har ikke hørt noe fra eksportør på flere dager nå. Begynner å bli litt bekymret! Har kontaktet en annen som er noe dyrere da, og som hadde noen sett som etter min mening var litt kulere. Men kommer tilbake med info så snart jeg hører fra noen av dem. :ex_machin Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafreaks Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Kommet noe lengre på denne fronten, kunne tenkt meg slike i dama sin tdi, men vet eg er litt seint ute, Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Maks 5 linjer i signatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Kan skaffe disse til enhver tid jeg også.... I utførelsene; Blå linse, Hvit linse eller gul linse... Fast pris på 700,- fra min leverandør i Statene! ca 3 ukers leveringstid! Dersom noen ikke fikk hengt seg på dette lasset mener jeg... hellothere Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 doh.. :ex_machin jeg skal skaffe, bare en av kontaktene som er treig Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpYder Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 noen som er HELT sikre på at de får skaffet? vil isåfall bestille... Siter <> 98 VW Golf 1.8 Highline [x] 92 VW Golf 1.8 hjÆlkjørt og solgt ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 snakk med arrakiss Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JensK Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Stingah: Du får ikke skaffet likevel? Arrakiss: Dem du kan skaffe, er det dem du har på din golf? Isåfall, Er du fornøyd? Kan du ta et nærbilde, uten lysa på, så utseendet kommer skikkelig fram..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Joda, men klarer ikke til den prisen jeg lovte. Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 noen som er HELT sikre på at de får skaffet? vil isåfall bestille... gå inn på http://www.ebay.com søk etter "golf mk4" og det vil poppe opp masse gøy til bilen. deriblandt også masse "uoriginale" tåkelys.. merk at disse er like fine på bilen, bare 1/4 av prisen. Mine kom på 800kr ferdig fra Hongkong til Tønsberg inkl. mva og frakt. Siter 08 - Volvo V50 2.0d R-Design x 01 - BMW 330xi Touring x 01 - BMW 320i Touring x 01 - BMW E46 Ac Schnitzer Coupè x 99 - BMW 328Ci manuell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 på .com: søk etter golf iv eller golf 4. på .co.uk der bruker du mk4 Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Jada jeg kan skaffe jeg.... så det er bare å skrike ut om noen trenger... happyhappy Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg