Gå til innhold

Min Kjære manta!

Ranger emnet


Mekkern

Anbefalte innlegg

Eg får ikkje til å legge inn bilete....

nokon som kan fortelle meg korleis?

og kvar eg ev. kan legge dei ut, å linke til..?

 

Jeg bruker http://www.photobucket.com , fint sted å laste opp bilder da man kan laste opp flere av gangen, lage galleri og sortere bildene skikkelig.

Er faktisk ferdig kode i linkene, så er bare å kopiere inn den linken som står der.

 

Har du prøvd http://www.Veng.no eller http://www.kaross.no ?

En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 120
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Lakker en gang med skikkelig lakk og ikke bare gunning, og så smør på med et tykt lag med tektyl. Da blir det så bra skal du se.

 

 

bruker arcanol... som eg smører på med pensel,to strøk, for å få det til å trekke skikkeli inn, så smøre på md tektyl....

-Volvo 740 TIC, -bruksbil-

-1972mod Opel Manta A, 2.2i, -Solgt-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bruker arcanol... som eg smører på med pensel,to strøk, for å få det til å trekke skikkeli inn, så smøre på md tektyl....

 

Oki. arcanol er fint å bruke det har jeg fått vite. Det ble brukt på rallybilen til kammeraten min. Arcanol blanda med benga lakk. Fungerer bra for en bil uten tektyl under...

En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

snø rally....

 

skulle snu bilen i garasja her en dag..:P å måtte ha meg ei runde i byggefeltet...

steik kor lett den er bake, sklir ut for eit godt ord..:P ikkje mykje til vintersbil nei..hehehe...ska bjynde på høgre sida no...når eg får tid...Det er altor dårli md tid! måtte bere gji mj på kanalane på venstre sida, så ej måtte bere ta mj ei pause på det.....so då tek eg innerskjermen på høgre sida.;)

 

så får vi sjå kor fort d går, må kjøpe meg noken nye smergelskiver...dei går fort vekk..:P hehe. å ei ny boks md arcanol.....noken so veit kar dei vanlivis selle d? :P ej hekje sjekka opp noke enda...

 

Godt nyttår forresten happyhappy aneglsmili

-Volvo 740 TIC, -bruksbil-

-1972mod Opel Manta A, 2.2i, -Solgt-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

denne helga her har eg ikkje fått gjort nkoe med bilen, måtte ha dn ut av garasja fordi eg måtte skifte clutch på en golf, som eg ikkje vart heilt ferdi md... mn i veka som kjem er det på igjen, då blir d å ta innerskjermen på høgre sida, bare synd at eg ikkje har meir fritid!

-Volvo 740 TIC, -bruksbil-

-1972mod Opel Manta A, 2.2i, -Solgt-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å prioritere tid det ;)

 

Hvor er det du fikk tak i de felga som står på bilen på det bildet ditt... Så konge ut! Fikk lyst på sånne :)

 

 

hehe, vanskli når eg går på skule frå klokka 6 om morgenen til 5 om kvelden(pendler i 1 1/2 time) pluss, har dame, å jobb som lydteknikar i stort lydfirma, så der blir ofte lite tid i helgene....

 

felgane sto på.;) å ska du kjøpe sånne må du ha skikkeli brei kant på :peace: :afro

 

 

litt liten kant på mine..:\

-Volvo 740 TIC, -bruksbil-

-1972mod Opel Manta A, 2.2i, -Solgt-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir vell bra dette, digger baklyktene på di mantanend der.

 

 

bra blir d med tid å stunder..=p hehe....ska sjå om eg far den til lakkering i mai en gang...må sveise hjulbuer å slikt...

 

Fyller ikkje 18 før 30.Oktober, så har god tid egentli...men sjølve bilen skal ver klar til sommaren...anlegg å alt sånn små styling fiksa vi ette den er registrert;)

-Volvo 740 TIC, -bruksbil-

-1972mod Opel Manta A, 2.2i, -Solgt-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår