volvo264 Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 nåken som veit ka som er normalt oljetrykk på B30 motor.. har en følelse på at oljepumpa i motoren min er dårli nåken som veit om kordan du måle oljetrykket på motoren? Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dre Racing Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 tja.. 1-2 bar på tomgang.. 3-4bar på turtall bruker jo være vanlig. bare ikke under 1 bar!!! behøver ikke være pumpa som er dårlig når trykket blir lavt. bruker å være dårligere, råde/bære lagre... sett en måler ut der oljetrykk vakta sitter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet November 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 tja.. 1-2 bar på tomgang.. 3-4bar på turtall bruker jo være vanlig.bare ikke under 1 bar!!! behøver ikke være pumpa som er dårlig når trykket blir lavt. bruker å være dårligere, råde/bære lagre... sett en måler ut der oljetrykk vakta sitter jauda. der står måler i bilen, men usikker på om den er heilt i takt.. motoren blei starta for 1. gong på over ett år i går. trykket låg då med de samme på 3-4bar via måleren. kjørte bilen litt framm å tbake. var ca bare 1 bar vist på måleren då etter motoren var varm... han eg kjøpte bilen med sa olje pumpa va dårlig.. men kan de vere for oljen er dårlig osv? bilen har ikkje vert registrert på 10år:P Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eiriken Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 Kan være nok med å bytte oljefilter, flere som har hatt det problemet, nesten tett filter!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet November 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 Kan være nok med å bytte oljefilter, flere som har hatt det problemet, nesten tett filter!! ja oki...skal prøve å bytte filter og olje, før eg sjekker resten=) Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg