relbert Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 Her en dag gikk plutselig sikringa til dashbordet, og til de tre målerne under stereoanlegget .. trodde jeg .. men klarer ikke å finne ut av hvilken sikring det er .. det er da jeg begynner og lure på om det kan väre noe annet som gjör det .. bilen er tyskimportert og jeg kan ikke et ord tysk .. kjenner meg rimelig dum .. har funnet ut at haynes manual ikke er blitt produsert til 94 mod 80 .. finnes det noen sider på internett som ka guide meg gjennom sikringsboksen har varit på audiforhandler her i sverige, men de måtte ha bile inn på verksted til den nette sum av 500 spenn og det blir for dröyt .. Siter Audi 80 quattro competition B4 Saab 9000icc 2.0l 16v doch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 Her en dag gikk plutselig sikringa til dashbordet, og til de tre målerne under stereoanlegget .. trodde jeg .. men klarer ikke å finne ut av hvilken sikring det er .. det er da jeg begynner og lure på om det kan väre noe annet som gjör det .. bilen er tyskimportert og jeg kan ikke et ord tysk .. kjenner meg rimelig dum .. har funnet ut at haynes manual ikke er blitt produsert til 94 mod 80 .. finnes det noen sider på internett som ka guide meg gjennom sikringsboksen har varit på audiforhandler her i sverige, men de måtte ha bile inn på verksted til den nette sum av 500 spenn og det blir for dröyt .. Kan du ikke bare sjekke alle sikringene a?...like lett det??... Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 Litt uklart her, var det lyset i instrumentene som forsvant? I såfall er det mulig det er "dimmeren" du justerer lysstyrken i instrumentene som er dårlig. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuperMario Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 Heisann, har oxo en tysk importert bil, der lysene forsvant slik du sier, det som gjorde dette, og som jeg vet flere har vært plaget med er ledningene som ligger ved hengslene til bagasjelokket som er klemt i stykker, da forsvinner lysene i indstrumentene, og oxo ryggelys og tåkelys etterhvert.. Husker desverre ik nr på sikringen i farta.. lykke til!!! Siter --- =) --- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
relbert Skrevet November 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2005 Kan du ikke bare sjekke alle sikringene a?...like lett det??... Skulle meine det ja. Men om det va så enkelt hadde jeg ikke brydd meg om å skrive inn hit. Men det finne ingen haynes til den modellen. Så det er faktisk et problem. Siter Audi 80 quattro competition B4 Saab 9000icc 2.0l 16v doch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
relbert Skrevet November 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2005 Litt uklart her, var det lyset i instrumentene som forsvant? I såfall er det mulig det er "dimmeren" du justerer lysstyrken i instrumentene som er dårlig. Jepp. Dashbordbelysning og du vet de tre instrumentene (oljetrykk, oljetemp, batterispenning) som er plassert ovenfor giret har ingen belysning. Tviler veldig på at det er dimmern da dette hendte så plutselig. Vet du av noen guide, en anvisning, bruksmanual, el lignende på internet fx ? Siter Audi 80 quattro competition B4 Saab 9000icc 2.0l 16v doch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
relbert Skrevet November 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2005 Heisann, har oxo en tysk importert bil, der lysene forsvant slik du sier, det som gjorde dette, og som jeg vet flere har vært plaget med er ledningene som ligger ved hengslene til bagasjelokket som er klemt i stykker, da forsvinner lysene i indstrumentene, og oxo ryggelys og tåkelys etterhvert.. Husker desverre ik nr på sikringen i farta.. lykke til!!! Har sjekket dette nå, og de er fine de. Så da er jeg ett steg närmere. Ganske pinsamt irriterende dettan. Siter Audi 80 quattro competition B4 Saab 9000icc 2.0l 16v doch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
relbert Skrevet November 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Litt uklart her, var det lyset i instrumentene som forsvant? I såfall er det mulig det er "dimmeren" du justerer lysstyrken i instrumentene som er dårlig. ALL GOOD ! Takk, du e f mä heilt rå !! :thanks Siter Audi 80 quattro competition B4 Saab 9000icc 2.0l 16v doch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet November 16, 2005 Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 ALL GOOD ! Takk, du e f mä heilt rå !! :thanks Takk takk, har opplevd det samme selv :) Jeg skrudde på en ledning mellom de to skruene som holder "dimmeren" og lyset var tilbake, på full styrke, men dog. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg