opeltor Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 jeg trenger bakstell til commodore C. Om det er noen som vil selge er det bare å ringe: 41557834..... eller fangere fra senator A2... Siter BMW 320i 89mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeltor Skrevet November 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 Har planer om å bygge om til skivebremser bak, skulle vist hvilke skiver og kallipere som jeg kan bruke. er det noen som har peiling? Siter BMW 320i 89mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chevy350 Skrevet November 13, 2005 Rapporter Share Skrevet November 13, 2005 På original Rekord aksel, eller Commo aksel? Rekord blir vel samme som Asc/Man B - Golf 10mm framskiver og Zafira kalipere - mulig med noe endret brakett hvis Rekord-akselen er annerledes..? Commo = aner ikke, men er det noen som er levert med det originalt - tilsvarende Commo B 2.8L? Siter Christian '77 Caprice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeltor Skrevet November 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 det er commodore bakstellet jeg tenkt å bygge om.. lurer på om det går å bruke skivene bak fra senator a... det er jo samme boltsirkel. Siter BMW 320i 89mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet November 16, 2005 Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 Commodore B GSE er levert med 5-boltet understell, og skivebremser bak. bruk komplett bakstilling fra denne, og 5-boltet forstilling fra Senator, så får du fint godkjent bilen din med 3.0 =) Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opel Rekord 24V Skrevet November 16, 2005 Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 Commodore B GSE er levert med 5-boltet understell, og skivebremser bak. bruk komplett bakstilling fra denne, og 5-boltet forstilling fra Senator, så får du fint godkjent bilen din med 3.0 =) passer ikke helt den bakstillinga bære armene svinger mere innover! Siter Rekord 3.0 24V 4stk.senator 3.0E selges i deler tlf 41643425 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sailor Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 Kan du ikke ta hele bakstillinga fra senator, så får du delt bakaksling og. Siter `00 Husqvarna TE 610 `99 Yamaha R6 `94 Nissan S14 `89 Mercedes 190E `77 Opel Rekord Coupe `65 Dodge Dart GT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeltor Skrevet Desember 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 Kan du ikke ta hele bakstillinga fra senator, så får du delt bakaksling og. nei. det blir mye ombygging, å det blir å svi bra i lommelørva for å få bare det gokjent.... Siter BMW 320i 89mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Verdensrekord Skrevet Desember 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 Jeg har en commo c bakaksel liggende Siter Bilene mine: Morris 1800 Saab 900(under ombygging til bilcross) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg