Lompe Skrevet November 6, 2005 Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 Hvordan gjør man dette? Tørr ikke rive av den store tuteplata hvis det ikke er riktig. Jeg må bytte noen pærer som har gått i dashen. Å da må jeg ta av rattet ser de ut som for å få alt ut. Siter Sierra Prosjekt Chevrolet K5 Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigheri Skrevet November 6, 2005 Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 Du trenger ikke ta av rattet for å bytte pærene..... men det er bare å dra av midt dele på rattet, så ser du mutra Siter 1968 Ford Mustang HT "Pro Touring" 352BB FE 500hk, C6, 9"DL, Viper red. 1998 Ford Mustang 3,8V6 1995 Chevrolet Astro EXT AWD 2001 Audi A6 V6 2,7BiTurbo quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lompe Skrevet November 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 hmm..sytes den "ramma" butter i rattet. men kan jo være litt mere brutal.. Siter Sierra Prosjekt Chevrolet K5 Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigheri Skrevet November 6, 2005 Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 Hadde ute instrumentene flere ganger på den jeg hadde, uten å ta av rattet........ Siter 1968 Ford Mustang HT "Pro Touring" 352BB FE 500hk, C6, 9"DL, Viper red. 1998 Ford Mustang 3,8V6 1995 Chevrolet Astro EXT AWD 2001 Audi A6 V6 2,7BiTurbo quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet November 6, 2005 Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 Går det ikke med makt, så prøv med enda mer makt. Er lettest å tvinge instrumentene ut mot passasjersida Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hart Skrevet November 6, 2005 Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 EDIT: unødvendig tekst, problem løst :) Siter Døll signatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lompe Skrevet November 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 cheers det gikk ikke med litt makt.men med enda mere makt så gikk det:D nå ser jeg om jeg kjører i 60kmt. Før så jeg bare fra 80 å oppover.. hehe Siter Sierra Prosjekt Chevrolet K5 Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Edge Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 Pleier nå bare å lirke den ut forbi jeg da, uten noe nevneverdig bruk av makt.. Lettere dersom man senker rattet ned i nederste posisjon.. The Edge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lompe Skrevet November 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 trokke det er mulighet for å senke ratten i bilen til muttern.. men lirking og bøyning så gikk det. Siter Sierra Prosjekt Chevrolet K5 Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Edge Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 trokke det er mulighet for å senke ratten i bilen til muttern.. men lirking og bøyning så gikk det. Iallefall i min 87' gli kan rattet justeres ved en hendel på undersiden av rattmodulen, men det er mulig dette er utstyr som ikke er på en evt. xli dersom det er dèt dere har.. Men du fikk den nå ut da iallefall så spiller ingen trille..:-) The Edge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Camryfellow Skrevet April 15, 2007 Rapporter Share Skrevet April 15, 2007 Er på xli og Siter - 98' Saab 9-5 2.3t x 97' e39 523i x 89' Camry 2.0 xli x 83' 240 (Julesleda) Smoking tyres can seriously damage your wealth! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet April 15, 2007 Rapporter Share Skrevet April 15, 2007 litt off topic, men.. hvordan er det egentlig på ratt med air-bag ang. demontering? må air-bag'en ut først eller? jeg tør ikke å tukle med sånt, hadde vært kjipt å fått den i fleisen :) Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg