Gå til innhold

Ny motor til vectra A

Ranger emnet


St|gs

Anbefalte innlegg

Lite sansynelig at vi begynder å bygge om bremser og slikt tror jeg,,

Men er det slik å forstå da at 2,0 16v 150hk passer rett nedi og blir lovelig uten noe videre ombygging, annet en ledningsnett og hjerne da så klart? :rolleyes:

Og eksosen skal nok modifiserest litt tenker jeg :D

-95 Vectra A 2,0 16V :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm... Ser ut til at jeg må gi meg med tap...

 

Etter nærmere etterforskning, viser det seg at det er ventilerte og ikke ventilerte skiver.

Da er det nok de ikke ventilerte bremsene jeg har sett på.

Er nok best å høre med noen på Opel for sikkerhets skyld.

 

 

...kommer sikkert en eller annen snik nå og sier at han har ikke ventilerte 4 bolts skiver på sin 2-liter... :fire:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ikke ventilerte skiver på 20i ,.,.,. kødda:-o ha a ha ha ha

tror nesten du må bytte calipere fram for å få dit ventilerte skiver viss du ikke har det da .,

vis du bytter til 20 i så er det ingen som merker det heller violin

opel zafira opc 2007

opel vectra stv 20 DTH 1997

opel calibra 20 i 16v 1991

http://www.calibra.no/showcase.aspx?id=533

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei. Godkjenning får komme etter hvert. Først å fremst må det inn en ny motor :cool: Tror det må bli å sette inn en 2liter ja.. og en 150hk 2liter hadde jo blitt enda bedre :thumb noen som veit hvor mye en slik motor koster da? eventuelt har en liggende? hellothere

-95 Vectra A 2,0 16V :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk ut http://www.opelhugg.no Eller Calibra.no, Eventuelt OMC om du er meldem og spør etter en C20XE motor. Det er 150hk motoren, den passer. Og prisen ligger vel på 10 000 +- alt etter kmstand og årsmodell. Men alle sier du ikke må oppgradere bremser... Er dere sikker på det, vet at det gjelder for c20ne (8v to liter.) Men når det er snakk om 1.8 literen. Er det da 22mm/24mm stabstag og riktige bremser? Rett meg om jeg tar feil. happyhappy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok på utkikk både her og der. Men tror faktisk det blir å prøve å få tak i en 2liter 8V :driving Jeg er på oppdrag for en kompis, å han kom fram til at han ikke hadde nok lapper til en 16V. Så da må vi hoppe ett hakk ned :rolleyes:

Så hvis noen har en c20ne som de ikke har plass til så bare si ifra!! hellothere

-95 Vectra A 2,0 16V :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår