Gå til innhold

En meget spesiell HUMVEE er stjålet. Tyveriet ble oppdaget 03.11

Ranger emnet


Kennet

Anbefalte innlegg

Poster en tråd/info fra offroad.no

 

En meget spesiell HUMVEE er stjålet. Tyveriet ble oppdaget 03.11. Tyveriet er gjort på Dullerud, Tomter i Østfold.

Eier er Carl Are Aalholm, og han kan nås på tlf. 900 11 293.

Tyvene har knust varslingsalarmen, varslingslysene og portautomatikken inn til eiendommen. Alarmanlegg til kr. 300.000 var ikke tilsterkkelig for disse simple tyvene. I tillegg har de jekket opp og sprengt garasjeporten.

 

humvee.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

tror jeg skulle klare å kjenne igjen den om jeg møtte den på veien

 

Joa, ganske mulig det. :lol

 

Bilen er nok muligens i Sverige nå. Østfold = kort vei til Sverige = helvete.

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne går ikke på skilter. Den ble brukt til biltrial-løp, og er bygd om med 44"ere og bensin-V8. Kan nevnes at trekkvogna er *overraskelse* en Hummer :)

Samme hvem som har bestilt tyveriet dukker bilen neppe opp i skandinavia i sin helhet. I Norge har det ikke vært noe særlig fler enn 5 Hummere som har deltatt i biltrial. Totalt. Dette er den første jeg ser som er bygd om, og uten skilter. Sikkert ikke mange i Sverige heller. Fresk motor da. Passer i alle am-cars og volvo 240. sombrero Lettsolgt.

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det noe veldig rart synes nå jeg.

Vis den bilen har kjørt for egen maskin så er det garantert noen som har sett den. Regner med at den ikke går på luft og kjærlighet (V8).

 

Men btw. fet doning, har selv sett den i aksjon.

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår