Import Tuning Skrevet Mai 16, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2002 Hei. Jeg har kommet over masse styling til primera :) Mail for info Siter 95" Top Secret Supra 805hk - 965Nm www.import-tuning.no Tlf: 63 93 65 00 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet Mai 16, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2002 Da må'n jo ha seg en Primera først da.!!! hehehehe Men kul ut ser den da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Mai 16, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2002 fy faen. den sto det stil over Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Mai 16, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2002 Chrysler Voyager ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet Mai 22, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2002 du sa du fant masse styling, men jeg ser bare bilde av en p12! Hvor fant du det??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Import Tuning Skrevet Mai 22, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2002 Jeg har ikke lagt det ut på siden min ennå. Mail meg for mere info :) Siter 95" Top Secret Supra 805hk - 965Nm www.import-tuning.no Tlf: 63 93 65 00 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet Mai 23, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2002 Originally posted by Stcc du sa du fant masse styling, men jeg ser bare bilde av en p12! Hvor fant du det??? Gammle bilen til Tommy Rustad eller??? Privat bilen hans altså?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Mai 23, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2002 Originally posted by volvofasII Gammle bilen til Tommy Rustad eller??? Privat bilen hans altså?? Den på bilde? Det er jo en 2002 mod, og bildet er fra Balisarini(som har laget stylingen?). Hvor kom Tommy Rustad inn i bilde? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet Mai 24, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2002 Originally posted by boXer Den på bilde? Det er jo en 2002 mod, og bildet er fra Balisarini(som har laget stylingen?). Hvor kom Tommy Rustad inn i bilde? Hvis du ser åssen bil han STCC fyren har og hvor det går så kanskje du skjønner... Og det var ikke et spørsmål til degg.. hehehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Mai 24, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2002 Originally posted by volvofasII Hvis du ser åssen bil han STCC fyren har og hvor det går så kanskje du skjønner... Og det var ikke et spørsmål til degg.. hehehe Trudde du mente at Tommy hadde 2002 Primera som bruksbil. Ikke at det er umulig, men stasjonsvogna har vel ikke kommet til norge enda? Jeg forsto vel ikke helt hva du mente, men samma kan det være... Greit at ikke spørsmålet var til meg, men det er vel et åpent forum? ;) :) Kjører Rustad STCC nå, kjører vel ikke NTCC og STCC i samme sesong vel? Edit: Først nå la jeg merke til at han kalte seg STCC flushit , Primera STCC , ellerno...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Import Tuning Skrevet Mai 24, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2002 Jeg har solgt et kit til en Primere wagon allerede. da bør bilen ha kommet til Norge (han var selger hos Nissan). Siter 95" Top Secret Supra 805hk - 965Nm www.import-tuning.no Tlf: 63 93 65 00 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mk1classic Skrevet Mai 24, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2002 Originally posted by boXer Trudde du mente at Tommy hadde 2002 Primera som bruksbil. Ikke at det er umulig, men stasjonsvogna har vel ikke kommet til norge enda? Jeg forsto vel ikke helt hva du mente, men samma kan det være... Greit at ikke spørsmålet var til meg, men det er vel et åpent forum? ;) :) Kjører Rustad STCC nå, kjører vel ikke NTCC og STCC i samme sesong vel? Edit: Først nå la jeg merke til at han kalte seg STCC flushit , Primera STCC , ellerno...? Tommy Rustad kjører ETCC (European TCC) i år. Jeg snakket med han for tre uker siden på Silverstone. Her er han foran første løpet: Her er han etter et liten sammenstøt med en Honda. Å slik så den ut: Flere bilder fra helgen på Silverstone: (Noen av gutta og jenta i klassen jobbet) Lørdag: http://www.cranfield.ac.uk/public/2001MSMOTFTC/wa055446/2002_05_04_Silverstone_FIA_GT/ Søndag: http://www.cranfield.ac.uk/public/2001MSMOTFTC/wa055446/2002_05_05_Silverstone_ETCC/ Siter "mk1classic" '83 Golf GTI Rabbit '83 Golf GTI "Prosjekt" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Mai 24, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2002 Skikkelig bissy kar med andre ord. Kjørte jo NTCC på Vålerbanen for noen uker siden, var om det på Motorsport på TV3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrimeraDude Skrevet Mars 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2004 hvor har du fått taki styling til primera.. har du noe til p11 leter etter det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sirsnare Skrevet Mars 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2004 Denne tråden er en smule gammel da PrimeraDude, snart et år gammel...:p Men hvis du går inn på Primera siden på import tuning sin side, så ser du ihvertfall noe.. Prøv å send en mail til dem og hør.. Siter juhUUu http://www.cardomain.com/memberpage/569641 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg