Gå til innhold

Kjøpt ny bil ! 1995 BMW 318i Cabrio

Ranger emnet


ssagat

Anbefalte innlegg

Etter å bladd gjennom samtlige bil annonser på nett hver dag i flere måner, fant jeg endelig en brukbar bil. En 1995 318i cab, med m tech understell fra fabrikk.

Bilen har aldri vært eid av noen under 45, den er aldri vinterkjørt, den er 100% original, å den har stått i garage...nesten for godt til å være sant! kun gått 122000km. Helt strøken. + at jeg fikk den BILLIG Kunne ikke vært mer fornøyd : )

 

Legger ut noen bilder som selger har tatt. har ikke tatt noen enda, for bilen er skitten og fæl...hehe

 

30513063215.jpg

 

30513074065.jpg

 

30513092817.jpg

 

30513104062.jpg

 

Trenger en del tips! skal ha nye speil m3 eller m5! hvor får jeg tak i noen som ikke er så jævla dyr? trenger også ny bakpotte til under 3000. Å baklykter så klart...

Tar i mot alle tips med takk :thanks

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe..lukter jeg en "Jonte-look alike" tråd her??

Gleder meg til flere bilder av denne skjønnheten her.

Den ser sinnsykt strøken ut.

 

Har du noen planer for bilen? (bortsett fra speil og lykter)

Du skal ikke bruke den i vinter sant?!

 

Grattis med konge bil..

Og hjertlig velkommen på bmw forumet :smilbmw :smilbmw :smilbmw

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om den har hatt voksne eiere som du sier, behøver ikke det nødvendigvis bety at den ikke har blitt kjørt av unge folk ;)

 

Kranglefant!

 

Kult at du er fornøyd. Bilen så meget bra ut. Kos deg med den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe..lukter jeg en "Jonte-look alike" tråd her??

Gleder meg til flere bilder av denne skjønnheten her.

Den ser sinnsykt strøken ut.

 

Har du noen planer for bilen? (bortsett fra speil og lykter)

Du skal ikke bruke den i vinter sant?!

 

Grattis med konge bil..

Og hjertlig velkommen på bmw forumet :smilbmw :smilbmw :smilbmw

 

 

Takker: )

har MANGE planer for den etterhvert.....blir nok å bruke den litt i vinter...gidder ikke å gå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny vogn :)

 

Jeg kjøpte mine speil hos Koed.dk, og er veldig fornøyd, eksos kan du kjøpe fra Simons, Remus, etc.. Men, jeg ville valgt Eisenmann var jeg deg :)

 

Bilen er flott å bruke på vinteren, ikke noe problem.. Men, det mest ideele er Hardtop, dessverre er det litt vanskelig å få tak i slikt til en menneskelig pris.. :(

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny vogn :)

 

Jeg kjøpte mine speil hos Koed.dk, og er veldig fornøyd, eksos kan du kjøpe fra Simons, Remus, etc.. Men, jeg ville valgt Eisenmann var jeg deg :)

 

Bilen er flott å bruke på vinteren, ikke noe problem.. Men, det mest ideele er Hardtop, dessverre er det litt vanskelig å få tak i slikt til en menneskelig pris.. :(

 

Takker.

Hvordan er det egentlig å bestille fra danmark? med porto, moms og toll??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig tralle!!

 

Vet ikke hvor du bor hen i landet, men jeg var en tur nedom svinesund på Nordbyen i helga og der hadde de litt stæsj til E36.. Kvaliteten vet jeg ikke om er helt hundre men mins at M3 speil kosta under 3 lapper der.., kom an på om en sku ha manuelle eller elektriske.. Får se om jeg ikke tar med meg et par der fra senere til IS'n min..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker.

Hvordan er det egentlig å bestille fra danmark? med porto, moms og toll??

 

Det går supert det, du får vel oppkravsbetaling på toll og moms.. Portoen betaler du til Koed.dk sammens med prisen for speila. De har priser uten dansk moms før utenlandske kjøpere. Blei vel 1200kr for speila trur jeg!

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår