Gå til innhold

Etterlysning.... Bilen min er stjålet !!!

Ranger emnet


Loppa

Anbefalte innlegg

Ja.... Min kjære Audi Cabriolet 2,8 V6 er stjålet !!!

 

Den ble borte fra P-Plassen uten for SAS Hotellet på Fornebu i Bærum mellom kl 16.45 og 23.45 mandag 14. April.

 

Bilen er en svært sjelden og velutstyrt utgave av Audi Cabriolet. Den er lett gjenkjennelig for de som har sett den. Godt senket, kraftig eksoslyd og 6-eikede Valbrem felger. Spesielt Recarostolene (se bilder på infolinken) er yttterst sjeldne.

 

Bilder og teknisk info om bilen

 

Får noen tilbud om deler det er grunn til å mistenke kan stamme fra bilen eller annen info som kan være relevant for tyveriet og gjerningsmann: Vennligst send meg en pm eller E-mail. De av dere som har tlf. nr. ringer selvfølgelig.

 

Dersom tipsere ønsker anonymitet vil jeg selvfølgelig etterkomme dette. Dersom tips til meg skulle vise seg å medføre at de skyldige blir tatt vil tipseren bli belønnet.

 

Det vil bli svært utrivelig for den/de som blir funnet i besittelse av mine eiendeler.

 

Reg.nr er DJ 37937

post-311-13804851170936_thumb.jpg

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by galaczy

kjipt å høre !! skal holde øyer og ører godt oppe

 

http://www.vg.no/grafikk/frontbilder/59091.jpg

 

vg.no

 

Den ser ganske lik ut som den der ja. Setene kan jeg se er forskjellige så det er nok ikke den. Felgene er også forskjellige, men de er jo lette å bytte.

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kondolerer!

 

øyne og øre er nå aktivert, samt armer og ben om gjerningsmannen skulle være innen rekkevidde for en fik.

 

ikke lurt å selge en såpass kjent og i tillegg sjelden bil, skal godt gjøres å klare å sele hjulboltene til den bilen uten å bli tatt.

83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport

83 80 Turbo Quattro

86 80 Quattro GTE

 

"There is no replacement for turbocharged displacement"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

føler med deg, hvis noen hadde stjålet bilen min så veit jeg ikke hva jeg ville ha gjort til gjerningsmannen hvis jeg får tak i han, beste er vel å ringe politiet framfor å ta loven i egene hender.

 

Lei start på sommer'n dette.

 

*krysse alt han har som kan krysses i håp om at du får tilbkale bilen hel, ren og pen + ikke for mange xtra kilometer på teller'n og full tank*

'95 Subaru Legacy Wagon - beater. :)

nad_freak@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Shadow_iX

føler med deg, hvis noen hadde stjålet bilen min så veit jeg ikke hva jeg ville ha gjort til gjerningsmannen hvis jeg får tak i han, beste er vel å ringe politiet framfor å ta loven i egene hender.

 

Hadde jeg forgjeves forsøkt å selge bilen i et halvår eller.no sånt tror jeg jaggu jeg hadde kommet med et lite smil, og håpt på at bilen ble funnet igjen som totalvrak, evnt aldri ble funnet igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ascona

 

Hadde jeg forgjeves forsøkt å selge bilen i et halvår eller.no sånt tror jeg jaggu jeg hadde kommet med et lite smil, og håpt på at bilen ble funnet igjen som totalvrak, evnt aldri ble funnet igjen.

 

Sikkert helt fint for dem som har en løen å sliten bil. Men ikke for oss som har lagt x antall kroner å timer i vår kjære. Det har jo vist seg gang på gang at forsikringsselskapene er meget vanskelige å ha med å gjøre når de skal takstere en entusiastbil. Bilen til Loppa havner vel under denne gruppen biler. Tipper den har blitt dytta i en kontainer å er shippa ut av landet , eller så er den høgd. TRAC-GUARD folkens skaff dere det.

S2 coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ascona

 

Hadde jeg forgjeves forsøkt å selge bilen i et halvår eller.no sånt tror jeg jaggu jeg hadde kommet med et lite smil, og håpt på at bilen ble funnet igjen som totalvrak, evnt aldri ble funnet igjen.

 

Vel, forgjeves og forgjeves... Har annonsert den i 2 uker, og hadde en kjøper på den så du får tro hva du vil.... Humøret er ikke akkurat på topp.

 

Jeg hadde håpet å få se bilen i VACN-sammenheng etc i mange år fremover, så jeg håper den kommer til rette i god behold.

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kondolerer :(

 

Dette er for jævlig.. Taper nok endel kroner og nå, siden forsikringsselskapet skal betale den ut etterhvert.. De er ikke kjente for å betale ut for mye akkurat.. Der må du passe på å krangle med de etterhvert..

 

Samtidig håper jeg at du ikke får den igjen.. Ikke så kult å få igjen en bil som etter all sannsynlighet har levd et hardt liv i biltyvens hender.... :(

 

Får håpe du får handlet ny bil igjen snart Loppa! :)

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjipern det gitt.. ta deg en tur på det bil slakte verkstedet langs E18 mot drammen, de vag folka der.....

 

ingen NORMAL privat person er smart nokk til å bøffe en SLIK bil.. blir jo som å løpe med lommelyktblandt polti i mørket det....

Verdensmester'n ©

  • EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår