Sharp Skrevet Oktober 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 Lufta som kommer ut i kupeen er like varmt, samme om jeg setter på COOL eller WARM. Og det blir ganske hett her i sommervarmen! Jeg har skrudd opp midtkonsollet og ser at wieren går frem og tilbake når jeg stiller på tempraturen. Kan wieren bare ha løsna lengre inne, eller må hele varmeapperatet demonteres? Er en -74 145 Siter 1996 850 R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo145 Skrevet Oktober 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 Er ikke sikker, men det kan vel vere at den har løsna lenger inne ja. det er vel ikke så mye annet som det kan vere , eller den derre flappen inni viftehuset har løsnet kansje. Er det noe motstand i vaieren da, eller går den lett? Siter -86 740 TIC stv. -08 Ford S-Max Individual+20" -95 Renault Laguna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik_B Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 Lufta som kommer ut i kupeen er like varmt, samme om jeg setter på COOL eller WARM. Og det blir ganske hett her i sommervarmen! Jeg har skrudd opp midtkonsollet og ser at wieren går frem og tilbake når jeg stiller på tempraturen. Kan wieren bare ha løsna lengre inne, eller må hele varmeapperatet demonteres? Er en -74 145 Er vel en ganske så vanlig feil at kranen til varmereguleringen gir opp, slik at varmtvannet sirkulerer uansett. Koster ikke mange hundrelappene ny. OT: Ellers får du holde utkikk etter din gamle 264, da den er solgt til en kar i dine trakter igjen :) Erik Siter 95 Volvo 855 96 Volvo 945 LTT (BSR steg 3) 85 Massey Ferguson 675 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyreX Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 Riktig som Erik_B sier, det skjedde med min 240.. plagsomt :P Men skifta krana, så ble alt bra. Siter - Volvo V70 '05 2.0T - Volvo 240 '83 B23A/M46 x Nissan Sunny 1.6 SLX x Suzuki RMX '04 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sharp Skrevet November 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 Hmm....er det ikke dritt å komme til krana da? Siter 1996 850 R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg