Gå til innhold

Ghost Rider IV - Goes Undercover

Ranger emnet


Protrek

Anbefalte innlegg

Han jager, for det første, en annen MC uten skilter, i over en halvtime før de endelig stopper. Og helt TILFELDIGVIS, på andre siden av veien, der står de og filmer.

 

Skal ikke si at det ikke er fake, men det er ikke noe problem å filme en slik scene i ettertid og så klippe det sammen til å se slik ut. Gode gamle filmtrix. ;)

mvh Andy

2002 BMW 320Ci M-Sport (til salgs)

www.alfa156.net // www.evo.no || www.andycam.no \\ www.98super.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ghostraider og gutta i getaway står høyt i kurs hos meg..gøy at noen lager filmer?men lov å mene hva man vil ..er ikke så lett ,regner med snuten ikke liker det så godt... er jo ikke noen i norge som tør da

Det har blitt laget flere norskefilmer som har blitt lansert blant annet her.

Da kommer alle de som digger GIS og GR med store og lange moral prekner på hvor uansvarlig det er. Noen av e samme som faktisk elsker de svenske filmene! Så trurer de utgiverene med politi og filmene bllir borte!

Audi RS2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat det jeg reagerte på også.

Blir litt teit synes jeg. ødelegger gode gammle ghost rider. om ikke det var en bløff også da?

 

Også når han kjører inn på den politi høyskolen med den svarte GSXR`n og alle de kjente ghost rider klærne på, og kjører ut igjen med politisykkelen.

Hvor parkerte han sykkelen der inne? Åssen fikk han tak i de andre klærne og sykkelen.

 

Nei GIS og Ghost Rider vil aldri bli det samme som det en gang var.

GIS kunne gitt seg med 2eren og GR med den forrige.

 

Nå har jeg bare sett traileren, men hva om han kjørte inn og ut med begge syklene og bare klippet det så det ser ut som han kommer ut med en annen sykkel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Må bare fnyse av dere som mener filmen var bra. den sugde jo. dere har sikkert ikke sett hans tidligere filmer. Nå er allt planlagt kjøring. ikke gøy. Bare tåpelig.

 

Det meste har vel alltid vært planlegging? Han har en planlagt rute som han kjører. Dette for å være sikker på at det ikke er noen hindringer i veien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planlagt har det vært før og ja. Det hadde også jeg kommet til å gjort. Men nå er det 'avtalt spill'. Det er ikke gøy. Det har blitt til en spille film, og er ikke lenger en 'reality' film. Om jeg skulle ha lagd en slik film, skulle jeg ikke ha redigert det. Det skulle vært nesten som rå materiale.

-Subaru Impreza WRX "STi" 01'

-Subaru Impreza WRX 01'

http://www.dlgracing.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planlagt har det vært før og ja. Det hadde også jeg kommet til å gjort. Men nå er det 'avtalt spill'. Det er ikke gøy. Det har blitt til en spille film, og er ikke lenger en 'reality' film. Om jeg skulle ha lagd en slik film, skulle jeg ikke ha redigert det. Det skulle vært nesten som rå materiale.

Enig i det du sier. Litt av gnisten er vekke når en vet at alle jaktene f.eks. er planlagte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår