Jonte Skrevet April 18, 2003 Rapporter Share Skrevet April 18, 2003 Snart skal jeg begynne å gjøre noe innvendig i bilen min. Så tenkte jeg at jeg skulle skifte ut setene osv, og hvorfor ikke dashboardet også? Jeg har lyst på et annet enn det vanlige Golf dashboardet. Jeg har skikkelig sansen for Audi TT dashboardet. Har sitti på en kompis mye i det siste. kjørt mye TT, å det er fint det dashboardet. Men, så er det vel ganske dyrt og ganske mye arbeid å få kastet et slikt inn i bilen min? Corrado burde vel ikke være så vanskelig antar jeg? Siden det er såpass likt Golf, men man må vel skifte noe ledningsnett osv? Noen som vet noe? Tell me. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeeDub Skrevet April 18, 2003 Rapporter Share Skrevet April 18, 2003 Trur Golf 3 dash er det letteste, har sett bilder av 2'er med TT dash.. trur det er en helvetes jobb, men det går vel om man krangler nok Siter FORZA MOTORSPORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antheus Skrevet April 18, 2003 Rapporter Share Skrevet April 18, 2003 Holder på "as we speak" med og sette corrado dash i en golf 1 cab. Er litt kranglete, og mye som må kappes og fintilpasses. Et lite tips er at corrado dashen er bredere en golf dashen, så det må tilpasses endel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet April 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2003 Originally posted by antheus Holder på "as we speak" med og sette corrado dash i en golf 1 cab. Er litt kranglete, og mye som må kappes og fintilpasses. Et lite tips er at corrado dashen er bredere en golf dashen, så det må tilpasses endel. Tilpassingen osv går vel egentlig greit. Men, er det mye ledningsvås? Klimaanlegg osv? Har du ikke noen bilder osv? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet April 19, 2003 Rapporter Share Skrevet April 19, 2003 Er det ikke noen her i Norge som har satt inn Polo dash i en Mk2 da? Jeg har et 2000 mod. Polo dash som jeg vurderer å putte inn i min Mk2, men er litt usikker på om jeg kan bruke Mk2 rattakselen eller om jeg må bruke Polo... Har sjekket litt på nettet og det virker ut som om det bare er Awesome Gti Store som har gjort dette i deres 1.8l 20v Turbo Rallye.. Men men , jeg får vel bare prøve å se om det går ;) Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet April 19, 2003 Rapporter Share Skrevet April 19, 2003 Er ikke TT dash litt "oppbrukt" ??? "alle" i tyskland har jo gjort det.... :rolleyes: Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polizei Skrevet April 20, 2003 Rapporter Share Skrevet April 20, 2003 Har man ett kanonfint MkII Instrument i bilen varför då byta?? Trivs med mitt men det e ju nytt så =/ Om jag hade fått för mig att byta i min skulle det blivit en Corrado panel... Och de passar ju rakt av nästan... Samma bredd och så med!! Dock ej på mkI och cabben då eftersom de är smalare.. Men nåt som är riktigt tjusigt i mkI är BMW Z3 Instrument =) Svårare är det då att få i ett mkIII instrument då det krävs ganska mycket modd... Siter Click here to visit my home page Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vag Skrevet April 23, 2003 Rapporter Share Skrevet April 23, 2003 Har et dashbord til corrado liggende med brytere og div om noen skulle ha bruk for det, skulle egentlig brukt det i ener gti`n, men fikk tak i 3èr gti uten airbag. Ser enklere ut.....:cool: Siter www.grevling.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goliath Skrevet April 23, 2003 Rapporter Share Skrevet April 23, 2003 Hvor mye skal du ha for det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vag Skrevet April 25, 2003 Rapporter Share Skrevet April 25, 2003 1800kr el no? Er helt strøkent med alle dekslene rundt omkring... Siter www.grevling.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg