Gå til innhold

Tåkelys surr!

Ranger emnet

Sprauten

Anbefalte innlegg

Holder delvis på med en liten face-lifte på golfen min. Jeg kjøpte meg tåkelys for en stund siden, å monterte de i helgen. Selve utsparingen i fangern ble helt rævva, ble ca 1,5-2cm glipp rundt hele lykten!angry Noen som har tips til hvordan jeg kan tette, eller få det til å se litt penere ut? Er det f.eks mulig å stryke svart silikon rundt å lakkere den i etterkant?

Men, til hovedproblemet. Hvordan får jeg koblet tåkelysene på parklys? For de lyser verken når lysbryteren står på automatisk kjøre lys eller parklys, men de lyser på det siste stadie, altså for langlys etc.

Any ideas?:wonder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ehm...

man kobler dette på tåkelysbryter, av og på.

da har du seperat bryter til parklysene dine, og seperat bryter til kjøre, park og langslys (som originalt).

Ikke noe problem og alt virker. om ikke så må du stresse med noen relè slik at tåkelysene får strøm fordi at parklysene har strøm.

mine tåkelys er på vei i posten fra ebay, kobler til uka :)

Eyes don`t leave fingerprints

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ehm...

man kobler dette på tåkelysbryter, av og på.

da har du seperat bryter til parklysene dine, og seperat bryter til kjøre, park og langslys (som originalt).

Ikke noe problem og alt virker. om ikke så må du stresse med noen relè slik at tåkelysene får strøm fordi at parklysene har strøm.

mine tåkelys er på vei i posten fra ebay, kobler til uka :)

Altså, de er jo selvfølgelig kobla til tåkelysbrytern, men den fungerer bare dersom jeg har bryteren i "langlys" posisjon.

Edit: btw, om du bestilte hella pakken fra samme typen på ebay som meg, så er det bare å glede seg til montering...makan til tulle brakketter skal du lete lenge etter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider