kaja_marlene Skrevet Oktober 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 Vurderer å rette og lakkere bilen min nå snart. Så vet jeg ikke helt om jeg skal lakkere den helt sølv, sånn som den er nå, eller dele opp sånn som denne - men med sølv nederst. Noen meninger? Siter Loud pipes save lives, small plates save licences. Keep up at the back! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Oktober 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 Jeg ville lakket den sølv nede - med sort tak og b stolper. Egentlig laget en corrado kopi av denne : Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaja_marlene Skrevet Oktober 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 Jeg ville lakket den sølv nede - med sort tak og b stolper. Liker ikke å kopiere biler jeg møter ofte på treff ;P Siter Loud pipes save lives, small plates save licences. Keep up at the back! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet Oktober 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 Synes en to-tone lakk hadde vært morsomt jeg. Photoshop litt på bilen din, så ser du hvordan det blir. Men er ikke sølv en litt kjedelig farge egentlig? Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ghostdogg Skrevet Oktober 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 Den tofargede øverste har en slags amerikansk stil over seg. For min del synes jeg ikke corrado passer 2 farger, men smak å behag. Visst jeg skulle fått lakket min Corrado ville jeg gå får rødsvart, altså veldig mørk svart. Evt. svart med rød perlemor eller no sånt. Når man skal lakke bilen, er det jo ett must å ha noe ingen andre har :) Siter - '00 Audi A6 2.7tt - '96 Nissan 200SX S14 x '92 Nissan 200SX S13 x '94 VW Corrado "Aquablau" 2.0 8V x '95 Volvo 460 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Oktober 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 tror det kan bli utrolig fett;) Men jeg ville heller ha hatt Sølv øverst å en mørk farge nederst;) Tror det kan gjøre seg utrolig bra! Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet Oktober 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 Lakk den som du sier. Det kommer til å bli utrolig bra. Sølv nederst. Jeg tror at formene på bilen "fosvinner" litt om du har sølv øverst. Da kikker du bare på panser og tak. Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ghostdogg Skrevet Oktober 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 SAY NO MORE, SAY NO MORE! cheers Stressa litt me den siste, så sitt med litt avstand fra skjermen da! :p Må flyge avgårde nå Siter - '00 Audi A6 2.7tt - '96 Nissan 200SX S14 x '92 Nissan 200SX S13 x '94 VW Corrado "Aquablau" 2.0 8V x '95 Volvo 460 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Oktober 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 kan bli bra det! Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaja_marlene Skrevet Oktober 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 Jeg likte rødt og sølv (fet rødfarge:), men jeg har egentlig bestemt meg for sort og sølv eller helt sølv, så jeg slipper og få lakkert inni. Dessuten er ikke sølv corrado så ofte og se, syns den kler fargen :) Jeg syns man får frem linjen langs siden på bilen ganske bra når man deler inn fargene på den måten! Siter Loud pipes save lives, small plates save licences. Keep up at the back! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet Oktober 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 Sølv er helt klart den fineste orginal fargen som kom på corrado. Men var sikkert ikke så poppis den gangen for det er få av de, det gjør fargen ennå penere på den. Jeg ville ha sølv på den neste corradoen jeg skulle skru på, men så har jeg liksom hatt det så da går jeg for noe nytt. Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60 Racing Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 Synes da bilen din er tøff som den er jeg da men hadde sikkert vert et fett anternativ! Ser bilen din så mye så... prøv og se til høyre neste gang du kjører bak strømmen storsenter, (Ved løyten lys for eks.) :D blir sikkert bra samme hva du velger! :D Siter 99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir. 89 Corrado 16vt projekt! (x) 02 Caddy TDI små mods. Turbo is life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaja_marlene Skrevet November 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 Synes da bilen din er tøff som den er jeg da men hadde sikkert vert et fett anternativ! Ser bilen din så mye så... prøv og se til høyre neste gang du kjører bak strømmen storsenter, (Ved løyten lys for eks.) :D blir sikkert bra samme hva du velger! :D Jada ser deg hver dag.. :) Hvorfor sotede lamper bare på midten? Blitt dratt inn på teknisk eller? :P Siter Loud pipes save lives, small plates save licences. Keep up at the back! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60 Racing Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 Jada ser deg hver dag.. :)Hvorfor sotede lamper bare på midten? Blitt dratt inn på teknisk eller? :P Stemmer :D kjedelig ass! hehe da er det faktisk 5 corradoer i ommerådet her da! ikke verst! :D Siter 99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir. 89 Corrado 16vt projekt! (x) 02 Caddy TDI små mods. Turbo is life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 streets finest Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg