m@ts Skrevet Oktober 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2005 Hei hvor skal disse ledningene sitte? De kommer heri fra å går vidre ut til motoren. driver å sifter motor men jeg får ikke noe gnist enda, men det er strøm på koilen hva kan feilen være? motoren er en F motor sto i K fra før. MVH mats Siter Volvo 940 Lt 96 mod Opel Ascona b 77mod Volvo 240 87mod VW Caddy 86mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet Oktober 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2005 Har du fått tenningsmodul og? Som skal sitte fremme i høyre innerskjerm.. Den røk på min og då hadde eg ikkje gnist Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m@ts Skrevet Oktober 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2005 Er det denne du mener? motorn starta og gikk helt fint før jeg plukka den ut av dele bilen så jeg skal ha alle delene. Siter Volvo 940 Lt 96 mod Opel Ascona b 77mod Volvo 240 87mod VW Caddy 86mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet Oktober 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2005 Ja..Det var den eg mente...Men da vet ikkje eg ka som kan vere gale. Er vel bare til å flytte over ALT og sette det på samme plass då... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m@ts Skrevet Oktober 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2005 jepp det er det jeg har prøvd på nå men jeg mangler de 3 ledningene som jeg har bilde av over å litt slik. er det noen releer eller noe slikt inne i bilen jeg må bytte? har byttet hjernene Siter Volvo 940 Lt 96 mod Opel Ascona b 77mod Volvo 240 87mod VW Caddy 86mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Oktober 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2005 det der er en tenningsmodul, så ikke så rart den ikke starta etterpå =) Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo245GLE Skrevet Oktober 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2005 det der er en tenningsmodul, så ikke så rart den ikke starta etterpå =) Hæ??? Hva mener du...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m@ts Skrevet Oktober 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2005 den skjønte ikke jeg heller Mambo Siter Volvo 940 Lt 96 mod Opel Ascona b 77mod Volvo 240 87mod VW Caddy 86mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oeb Skrevet Oktober 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2005 Du har flytta over pumpene og kobla opp innsprøtyningsrelèt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet Oktober 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2005 det mambo sier er at delen på bilde er tenningsmodulen til bilen og hvis ikke den er der blir det 0 gnist. tar jeg ikke helt feil skal den kobles til coilen og enten fordeleren eller svinghjulsgiver. er bare å lese koblingskjema... Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvosix Skrevet Oktober 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2005 I tillegg må tenningsmodulen jordes! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo245GLE Skrevet Oktober 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2005 det mambo sier er at delen på bilde er tenningsmodulen til bilen og hvis ikke den er der blir det 0 gnist. tar jeg ikke helt feil skal den kobles til coilen og enten fordeleren eller svinghjulsgiver. er bare å lese koblingskjema... Han sier jo at han har koblet til tenningsmodulen. Men som Volvosix sier; den må jordes. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m@ts Skrevet Oktober 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2005 ja jeg har også joret den nå men det ble ikke gnist nå heller. :( ingen som vet hvor de ledningene skal hen da? er dette innsprøtyningsrelèt? mats Siter Volvo 940 Lt 96 mod Opel Ascona b 77mod Volvo 240 87mod VW Caddy 86mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Oktober 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2005 Er ikke det der glødetrådvaktreleet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2005 Den grønne boksen på det siste bildet er vel den som gjør at man kan regulere lysstyrken på instrumentene!? Er det ikke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg