Gå til innhold

240 sedan vs. 240 stasjonsvogn når det gjelder sladding ?

Ranger emnet

Danna

Anbefalte innlegg

Lurer på en ting..

Er stasjonsvogna like god å sladde med som sedanen ?

Sitter en tanke i hode mitt som sier at stasjonsvogna holder på å velte i sladd. Er dette bare en "myte" ? Er de like stabile å sladde med ?

Lurer på å kjøpe Go'førti som vinterbil. :)

- 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Danna da... Har du ikke sett videoene fra rudskogen eller våler eller hvor det var?

Var jo noen som koste seg med en oransje 245.. lå å drifta så det lå etter jo..

velter jo ikke, selv om det vingler godt på orginale fjører da.. hehe

Men, vent på andre svar du..

- Volvo V70 '05 2.0T

- Volvo 240 '83 B23A/M46

x Nissan Sunny 1.6 SLX

x Suzuki RMX '04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm ulogisk det siste der.. men ikke vet jeg..

men er jo mye råere med en langførti som kommer sieveis enn enn en "vanlig" 240..mener ihvertfall jeg!

har en sykt rå film av blå televerksreser (245) som kommer i en HELT på grensa monstersladd på våt asfalt og landevei..

filmen heter sundinracing, men veit ikke om sundin har hatt noe med den å gjøre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis vi går ut fra at sedan og stasjonsvogn oppfører seg likt på bane, så hadde jeg valgt stasjonsvogn, fordi det er så stort vakum bak bilen at røyken samler seg som en fin kjegle bak bilen, biler med store vinger, og stasjonsvogner lager mye røyk!

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider