Polo Classic Skrevet Oktober 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 Noen bilder fra helsveising av Subaru WRC, impressing Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Oktober 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 Hmmm, kanskje jeg skulle gjort noe slikt, i samband med kit fra L`aunsport? Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Oktober 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 Hmmm, kanskje jeg skulle gjort noe slikt, i samband med kit fra L`aunsport? JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! :wave :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Oktober 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 Ikke dumt.. Lurer på hvor mange sveiser de har ekstra i forhold til et orginalt karosseri.. Det stiver vel ganske godt av dette! Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet Oktober 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 Var det ikke en tråd her en gang som hadde bilder "step by step" fra hvordan en vanlig fabrikkprodusert impreza blei gjort om til en wrc? Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Oktober 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 Var det ikke en tråd her en gang som hadde bilder "step by step" fra hvordan en vanlig fabrikkprodusert impreza blei gjort om til en wrc? Mener å huske dette jeg og.Har prøvd å søke litt men kommer opp med nada! Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robhaugen Skrevet Oktober 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 Siden jeg er en nerd lagret jeg alle de bildene (tror det var alle ihvertfall) og har alle de.. Så derfor la jeg ut en zip med 30 bilder og 1,4 megs til nedlasting HER (høyre-klikk, lagre som osv) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Oktober 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2005 Flotte greier.Takk skal du ha happyhappy Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robhaugen Skrevet Oktober 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2005 værsågod. godt å komme til nytte :) :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg