R_Style Skrevet Desember 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2005 Bitteliten update... Var i sverige å henta grillen min over i går, også har j fått på nye volvo kapsler... Har akkurat kommet inn igjen etter en skikkelig vaskerunde på bilen, med underspyling av understell, motorvask og en skikkelig vask innvendig og utvendig, så nå er bilen klar for det nye året!:) Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Volvo_gutten Skrevet Desember 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2005 Gjorde seg med turbogrill ja ;) gjøre om signaturen din da kanskje? :D hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Desember 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2005 må bare få rammen sort så er du i boks med grillen;) er forresten veldig fin bilen din;) men skjekk rundt i bagasjermmet nå om du har fått inn vann under vask! problem for mange..antennehullet og de proppene uden reservehjulet er vist problem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qvarren Skrevet Desember 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2005 Gjorde seg med turbogrill ja ;) gjøre om signaturen din da kanskje? :D hehe Den der kalles en Classic greill.. Turbogriller har ikkje crom på ramma og er koksgrå.. (Vet ikkje om Classic grillen er grå men.) Siter -Volvo 940 Turbo M90 og B230FT e ein god kombinasjon :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qvarren Skrevet Desember 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2005 Bitteliten update... Var i sverige å henta grillen min over i går, også har j fått på nye volvo kapsler... Har akkurat kommet inn igjen etter en skikkelig vaskerunde på bilen, med underspyling av understell, motorvask og en skikkelig vask innvendig og utvendig, så nå er bilen klar for det nye året!:) Du vil vel ikke bytte de kapslene dine i min megane lippe? Er på jakt etter slike. Har 4 stålfelger med pigg som eg vil ha på bilen min:P Siter -Volvo 940 Turbo M90 og B230FT e ein god kombinasjon :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Desember 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2005 må bare få rammen sort så er du i boks med grillen;) er forresten veldig fin bilen din;) men skjekk rundt i bagasjermmet nå om du har fått inn vann under vask! problem for mange..antennehullet og de proppene uden reservehjulet er vist problem Takk for det!:) Gikk over alt, og ikke noe vann har kommet inn, så det virker greit det... Vet ikke helt om j skal lakkere den i svart eller i samme farge som bilen... har jo fortsatt den gamle grillen j kan lakke ramma på, for å se hvordan det blir... Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Desember 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2005 Den der kalles en Classic greill.. Turbogriller har ikkje crom på ramma og er koksgrå.. (Vet ikkje om Classic grillen er grå men.) Rillene inne i grillen er koksgråe (ser svarte ut på bildet), grillen kommer fra en 96 mod 940 LTT... ang megane leppa, så trur j at j beholder kapslene, bilen blir så utrolig stygg uten kapslene på syns j... :) Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Januar 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Dårlig med updates om dagen, er for tiden småblakk etter jula, så de usle penga enn har, går på mat og regninger...! Ellers når j er hjemme i Rendalen i helgene, driver j å pusler med litt bilstereo bygg som skal inn i 940`n i løpet av vinteren, men det har gått smått hittil, kun fått skjært ut diverse vegger og gulv, så får tiden vise hvordan det måtte bli... Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V940R6 Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Den der kalles en Classic greill.. Turbogriller har ikkje crom på ramma og er koksgrå.. (Vet ikkje om Classic grillen er grå men.) Alle lavtrykksturboene har denne grillen, mens turbo som oftest har "helsvart" ;dvs antrasit ramme, samme farge som lykteviskere og listene over takrenner o.l. Siter 940 Taxi-Edition = B6304FS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Januar 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2006 Liten update igjen! Da var en liten del av anlegget bestilt, slik så at j kan fortsette med litt bygging av anlegg baki 940`n... ble bestilt en 12" Pioneer TS-W306DVC, ikke noe værsting greier, men helt kurrant til mitt bruk... skal hjem til "snekkerbua" i helga, så da blir det gjort litt mer baki baggasjerommet tenker j... skal se om j ikke får lagt opp noen bilder i løpet av helga eller rett over helga...! Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yoyofish Skrevet Januar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2006 Fett! Vi venter i spenning! ;) Siter Volvo 940 Turbo -95. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet Januar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2006 Skal du ha frontsystem, så blir det noe til salgs fra 740'n etterhvert... ;) Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Januar 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 Skal du ha frontsystem, så blir det noe til salgs fra 740'n etterhvert... ;) hmmm...! ikke umulig... :) er veldig usikker på hva slags løsning j skal gå for baki 940`n, om j skal "bygge" med basseren forover, slik så at den spiller "inn" igjennom ski-luka i armlene, eller om basseren skal slå ut i baggasjerommet... kassa skal være lukka... Forslag der kenneth? var superfornøyd med den gamlekassa di, som j hadde i toførr`n, den spilte utrolig bra! der stod basser`n inn mot armlene... Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Januar 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2006 I dag kom subb`n i posten! :) Er fortsatt ikke helt 100% sikker på hvordan j skal bygge baki, men har en liten idè... Satt å pusla litt på data`n i går kveld etter jobb, og lagde en liten skisse av hvordan j kunne tenkt meg det baki... ( lenge leve paint!:) ) Basskassa i seg selv er grei, den vet j hvordan skal bli, men skal bygge igjen litt baki, så det liksom går litt mer i "ett" baki der... alt av deksler, vegger etc, skal trekkes opp i samme farge, mørkegrått... Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V940R6 Skrevet Januar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 kunne godt tenkt meg en slik løsning selv ,men må se meg nødt til å prioritere plass til Basson-vogna til guttungen... og når det kommer en til i mai ,så må jeg se lenge etter plass til subben... jeg får se hvordan det evt går med planene på stv... Siter 940 Taxi-Edition = B6304FS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg