R_Style Skrevet Mai 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 Du skulle freset ut så det har blitt hull i alle rutene i grillen også. Detaljer vettu... Har kommet over ny grill til, typen rutegrill, så skal prøve meg fram med noen greier der, evt fjerne ribbene/søkkene etter skråmerket, og gjøre slik så at det blir hull i alle rutene, samt sparkle igjen de søkkene som blir og lakkere den svart... men får se hva det blir til, finner sikkert på noe...!:) Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V940R6 Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 får finne meg et egnet sted til å drive photoshoots , bildene dine ser bra ut.. prøver liksom å ta like gode bilder som andre her inne ,men blir aldri velykket synes jeg... (merk: ved photoshoots.) Siter 940 Taxi-Edition = B6304FS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Mai 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Snakka med gutta på Art Solution på Gjøvik i dag, ang solfilm til bakruta mi... dem var fullbooka i over 1 1/2 mnd fram over i tid, men dem skulle prøve å snike inn det blant noen småoppdrag hørtes det ut som, så da er det ikke lenge før bakruta blir sota/tona... gikk for film av typen dark grey, i 6% mest sannsynlig, vil ha bakruta ganske så mørk når den først skal få film på... Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Skal dem gjøre det mens ruta står i bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Mai 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Skal dem gjøre det mens ruta står i bilen? jepp, var det han foreslo ihvertfall... Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Har du av den typen med dem tynne nesten usynlige trådene? Eller har du dem tykke stygge oransje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Er ikke så krymping som må til på bakruta, så det er nok like greit at den sitter i...:) Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Mai 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Har du av den typen med dem tynne nesten usynlige trådene? Eller har du dem tykke stygge oransje? Har av den tynne typen heldigvis, hvis ikke er j redd for at det hadde sett jalla ut, med mørk solfilm og gul/oransje varmetråder... :) Er nok like greit at ruta sitt i ja Kenneth, mindre jobb det for gutta... Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V940R6 Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 må ha ny bakrute jeg ,er sprekk i den. Regner med å få den sotet før montering... like greit... Siter 940 Taxi-Edition = B6304FS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Mai 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 Da har j vært en tur på mekonomen å handlet olje til girkassa, skal også innom på tur hjem, for å kjøpe olje til bakakslingen også, like greit å bytte når jeg først skal under å skru... De siste dagene har det ikke skjedd stort, bortsett fra bytting av bremseskiver/klosser og overhalling av caliptere, så nå er bremsene klare for en ny sesong ( forhåpentligvis lenger :) ) Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet Mai 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 Hvordan gjorde du da du sparkla igjen hullet etter lykteviskerne?hva slags sparkel og pussepapir brukte du?Hvordan får man av de listene? hadde vært fint om du kunne svart meg ang. disse spørsmålene,ettersom jeg skal gjøre det snart...:) Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Mai 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 Hvordan gjorde du da du sparkla igjen hullet etter lykteviskerne?hva slags sparkel og pussepapir brukte du?Hvordan får man av de listene?hadde vært fint om du kunne svart meg ang. disse spørsmålene,ettersom jeg skal gjøre det snart...:) For å ta av disse listene, så kan du ta av grillen, og deretter fjerne de "dekslene" som sitter på siden av lyktene bak grillen, disse sitter i 2 stk torx skruere... når du har fjerna disse, så tar du hånda di under hver lykt, så klemmer du opp festene til lista, og drar de ut (dette ser du)... behøver ikke være redd for å bruke litt makt... for å tette igjen hullene, så la j på en skikkelig sparkel-kladd på baksiden, med mye herder i, for å få den til å bli fast og hard ganske fort... så tok j å fylte i med finsparkel på framsiden, og pusset med fint papir, husker ikke helt hvor fint det var... deretter var det flere lag med grunning, lakk og klarlakk... :) Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Mai 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 Ikke skjedd noe stort her i det siste, bortsett fra at j var å kikke på en 95 mod 850 sedan 2,5 10V i går...! må si j fikk sansen for den bilen gitt, nydelig bil! Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 hehe. du har fått sansen for 850n ja. har du noen planer for året elller R_Style ? Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Mai 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 hehe. du har fått sansen for 850n ja. har du noen planer for året elller R_Style ? Syntes det var kjempefin bil ja! Tja, planer å planer, kommer litt ann på egentlig, er mye man skulle ha gjort, men penga som stopper det hele... hvis det blir gjort noe mer med 940`n nå, så blir det vel motormessig antagelig... eller kanskje en ny bil (volvo)... time will show!:) Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg