Gå til innhold

Min Integra Type R


Dodden

Anbefalte innlegg

bråker noe jævlig..må få laget evnt få kjøpt meg en lyd demper. 17 toms oz felger på sommern. ellers må jeg ha ett gren rør og lurer på hva du ga for ditt.??var det stor forskjell på effekt etter grenrør bytte.??

 

 

Er på jakt etter en lyd demper jeg også. 3" tror jeg... Si fra om du vet om noen som selger ;)

Mener å huske at grenrøret kostet 970$ pluss frakt og moms. Og forskjellen var stor i mine øyner! Godt merkbar for å si det sånn.... Så lenge du kjøper et skikkelig bra grenrør, er det den beste mod'en du kan gjøre på en itr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 112
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

blei lei i går ,dro og kjøpte sånn som skrubber kastroller med stål (krusseduller.), de er rustfrie:) de pakket jeg inn i bak potta og så laget jeg et kryss av gjenge stav som jeg festet der lydemper til potta skal festes...da faller de ikke ut igjen:) det ble en drøm og kjøre med , forsvant så jævla mye støy...så til jeg får lydempern så blir stålkrusseduller...

Det går i R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man får jo kjøpt sånn trakt som man kan sette inn i eksos potta bak. Det fulgte i alle fall med i cat back systemet jeg kjøpte.

 

Fungere som en sånn trakt som man setter inn i en trompet. Utrolig deilig å slippe masse lyd hele tiden ;)

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo det jeg og venter på, en slik trakt. men i mellomtiden tok jeg sånn som man skrubber kasteroler og slik med og dytte inn potta,så laget jeg et kryss av gjenge stav som jeg satte i åpningen på potta,festet det med to mutter der som det er meningen at denne trakten skal festes... du får kjøpt skrubber på daglivare butikker......

Det går i R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Fikk noen saker fra bsbilder i går...

Målere til oljetrykk, oljetemp og vanntemp. Har ikke fått montert det enda, men tok å lakka holderene svarte...

 

Blitzen gjør at noen av bildene lyver litt. Når tenninga er av, er målerne nesten helt svarte :)

 

Hvis noen vet om en lur plass som selger adapter til å feste vanntemp-føleren og oljetrykk-føleren må de bare skrike ut... Oljetempen kan jeg i værste fall ta i tappeskruen bunnpanna. Men tror det skal gå å feste den la med oljetrykk føleren. En sandwich kobling er det vel jeg skal ha. Får ta å sjekke bilxtra osv...

 

cimg2324_882.jpg

cimg2323_101.jpg

cimg2322_731.jpg

cimg2282_118.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...

Skal selge mine 17"x7" Gram Lights "Bronze Metall" felger. Det står 215 40 17 dekk på. Merket er Nankang, og det skal være en del å slite på fortsatt.

 

Boltsirkel 5x114,3 - innpress 40.

Jeg kjøpte de ny, og de har stått på min ITR ca 2 sessonger.

De er laget av Rays, som bla. også lager Volk. Kvalitet med andre ord! De er ganske lette for å

være 17"

 

De er 99% strøken. Har kun en liten skramme helt i ytterkant på ene felgen som du må vite om for å se. Har ikke bilde av det, men kan ordnes

 

 

Bilder ligger i flere plasser i denne tråden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår