dinge Skrevet Oktober 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 sitti og lekt meg litt med en passat. hva symes dere?,har ikke akkurat moddet så veldig mye før:) org: mod: kom med komentarer hellothere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Oktober 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 Den var phet =) Hvis du tar bort alt foran fremhjulene ligner det litt på en V50 :) Syns jeg Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nameless Skrevet Oktober 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 orginal? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Oktober 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 orginal? om bilen er orginal slik mener du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Oktober 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 Den var phet =) Hvis du tar bort alt foran fremhjulene ligner det litt på en V50 :)Syns jeg takk:) v50? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nameless Skrevet Oktober 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 om bilen er orginal slik mener du? orginalbilde tenkte jeg på... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Oktober 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 orginalbilde tenkte jeg på... det er ikke orginalen,skal legge til orginalen jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nameless Skrevet Oktober 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 skjønte at den ikke er orginal...var å legge ut orginal bilde jeg tenkte på:thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Oktober 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 skjønte at den ikke er orginal...var å legge ut orginal bilde jeg tenkte på:thumb okei,skjønte ikke helt hva du mente :hammer men nå er orginalen ute overst på siden.:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cheesen Skrevet Oktober 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 Hva er det du har gjort med lyktene? Det du har satt på er sånt man bruker å fjærne.. Ellers bra;) Siter BMW power! e36 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimax Skrevet Oktober 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 Kjekt om du sier hva du har gjort. For jeg måtte sitte her en stund for å se hva du hadde gjort.. Men ser bra ut det du har moddet! ;) Siter if its fast, its a ford Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Oktober 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 Veldig fin, men du bør jobbe litt med å få grillen litt bedre, felgene er heller ikke perfekt, ellers veeeeldig fin. :) Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Oktober 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 Hva er det du har gjort med lyktene?Det du har satt på er sånt man bruker å fjærne.. Ellers bra;) takk... lyktene har jeg bare tatt fra en gti. hva har jeg satt på som man bruker og fjerne? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenut Skrevet Oktober 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 Tipper han mener oransje blinkers. Bra mod btw. Siter Mvh: Knut Olsen 03 Passat TDI 4motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Oktober 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 Kjekt om du sier hva du har gjort. For jeg måtte sitte her en stund for å se hva duhadde gjort.. Men ser bra ut det du har moddet! ;) hehe,der som er gjort er og forstørra felgene. senking over lykter. fjerning av håndtak. tatt bort de list greiene ved viduer. byttet ut lyktene. laget større hull i fangeren. breddet skjermbuene,synes ikke så godt. emblemfri grill. hvit baklykt. fjernet bakdør. og litt senk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg