Gå til innhold

ABS Problemer!

Ranger emnet


G60 Racing

Anbefalte innlegg

Jeg har 89 mod G60 men ABS virker ikke, Har ABS br.kraft forsterker og ABS deksel over bryter til spredere, har også følere på alle hjul så nok så sikker på at det "Skulle" vert ABS på min bil! Noen flere som har hatt problemer med at ABS ikke funker? Noen tips? Rengjøre Følere på hjul for br.støv eller sikringer som sitter utenom sikrings boksen?

99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir.

89 Corrado 16vt projekt!

(x) 02 Caddy TDI små mods.

 

Turbo is life!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 89 mod G60 men ABS virker ikke, Har ABS br.kraft forsterker og ABS deksel over bryter til spredere, har også følere på alle hjul så nok så sikker på at det "Skulle" vert ABS på min bil! Noen flere som har hatt problemer med at ABS ikke funker? Noen tips? Rengjøre Følere på hjul for br.støv eller sikringer som sitter utenom sikrings boksen?

 

Jeg hadde et problem med det jeg også, tror det var følerene som hadde litt "dritt" i seg. Men kaja på forumet kjøpte min. Kan hene hun vet bedre.

*_Silver Corrado_*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

feilsøking. har jobbet hos gompens auto og der kom det inn en golf med abs problemer. der feilsøkte vi og deretter var det tut og kjør.

 

Gompens Auto, er det i vest-agder? Tror Corradoen min ble eid av en kar som jobbet der! En mørkegrå en, karen het jan ettellerannet johansen eller noe.

Kris Selbekk

Norwegian emigrant > American Idol

'89 VW Corrado G60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan sikkert hende men jeg kan ikke huske noen som heter jan. kan sikkert være at han jobbet på klargjøringa. jeg var nemlig på verkstedet.

 

Men hva med feilsøking?! tips! litt enklere hvis men vet ca generelle feil på corrado en og gå over alt liksom, det som er fordelen med forum!

99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir.

89 Corrado 16vt projekt!

(x) 02 Caddy TDI små mods.

 

Turbo is life!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Fiks ABS lyset

-Ohm alle følere (kontaktene til de bak er under baksetet)

-Sjekk ledninger og jording til abs enhet

-Sjekk at d er nok bremseveske :)

-Hør at pumpen starter når du vrir om tenningen

-Rens kontaktene/følerene og kransene til følerene på skivene

 

Sto noe greier på den linken under.

 

 

http://www.bba-reman.com/content.aspx?content=hints_and_tips_volkswagon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør det ikke på min eller..

 

Jeg har et ABS-merke over tåkelysknappen..det er ikke en knapp, har jeg abs? Aldri testa det:op Må vel ut og teste..:D

 

Har samme merke jeg også! men jeg har stor bremsekraft forsterker så jeg tror da i allefall at jeg har abs. kjekt og ha på vinterføre! vill jo helst beholde corradoen bulkfri! :D

99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir.

89 Corrado 16vt projekt!

(x) 02 Caddy TDI små mods.

 

Turbo is life!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår